- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed_007
aktív tag
válasz #06658560 #46 üzenetére
Vezetés közben majd pont a telefonnal akarok szórakozgatni, hogy kilépek egy alkalmazásból, meg prötykörészek egy másikat, majd visszalépek az elsőbe, közben kézben tartom a telefont, meg egy kézzel a kormányt... és figyelek a többire, akik ugyanígy alkalmazások között váltogatnak, vezetés közben... aha...
Sokkal biztonságosabbnak tartom az autós és a telefonos funkciókat elkülönített eszközön, ráadásul az autós funkciókat lehetőleg fizikai gombokra, tekerőkre rátéve, amelyek MINDIG ugyanazt és ugyanúgy vezérlik.
Lehet persze olyan képernyő, amelyen változó tartalmak jelennek meg, de a rádió, klíma, fényszóró legyen csak fixálva.
Az autó navigációja ráadásul még egyszer sem fagyott le, a Waze számtalanszor.
Kíváncsi vagyok, mikor és kinek fog eszébe jutni, hogy az indexet és a kürtöt is érintőképernyőre tegye.