Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ulkesh

    őstag

    válasz moonman #420 üzenetére

    "de miért kéne dupláznia? hát nem arról híresek, hogy ők a programozók gyöngyszemei?"

    Mert gondolom az Apple kicsit igényesebb mint a Microsoft, így nem vállalják fel, hogy egyes alkalmazások fél képernyőn fussanak, vagy ne induljanak el.

    "hát a Pocket PC elsősorban nem játékplatform, kell még egy kis idő, mire elterjednek a normális vasak és elkezdenek rá fejleszteni is."

    Nem bántásból, de a WinMo-on valóban katasztrofálisan néznek ki az alkalmazások (nem csak a játékok).
    Ez egyrészt a fejlesztők hibája, mert egy programozónak nem feltétlenül van szépérzéke, vagy affinitása az ergonómiához, másrészről a Microsoft-é, mert a mai napig nem hozott létre egy egységes, modern felületet, amit minden alkalmazásfejlesztő fel tudna használni és követni, mint ahogy az iPhone-ra fejlesztők teszik az SDK-val.
    A vasat meg nem csak a játékok nem használják ki, hanem a rendszer és a felhasználói programok sem.

    "a mobil hardverek mióta is rendelkeznek olyan erőforrással, hogy egyáltalán szóba jöhessen a Flash?" moonman

  • erdoke

    titán

    válasz moonman #420 üzenetére

    Szerintem a WVGA legalább 5"-ig megfelelő pixelsűrűséget ad, ilyen szempontból a 4,3" nem problémás.

    WM7 a kezdetektől vektor alapú grafikai motort kap, amit nem 2 perc ráhegeszteni egy már meglévő OS-re. Szerintem itt qrta el a Google is, aztán most szívtak egy jót a gyengébb és a jobb kijelzők hozzáadogatásával, illetve ezzel alaposan betesznek a HVGA-ra már megírt alkalmazások fejlesztőinek

    A legjobb aláírás a héten

Új hozzászólás Aktív témák