- Milyen GPS-t vegyek?
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kBika
csendes tag
Az a baj, hogy ha valaki nem használja sokat az autóját(leginkább akiknek ezeket a kicsi elektromos autókat szánják a gyártók) az nem fog 10+ milliókért venni. A városban rengeteg kicsi benzines autó szaladgál, max 2 milliós tétel mind és sosem kell rá olyan sokat költeni, hogy megérné a tulajdonosának egy elektromos autóba fektetnie ekkore összeget.
-
Tigerclaw
nagyúr
Arra viszont idealisabb lenne egy jobb elektromos hatotavu plug-in hibrid is es meg csak venni, fenntartani sem kellene meg egy autot. 80% vagy akar 90%-ban tisztan elektromos modban tudnak hasznalni napi dolgokra meg akkor is ha nincs napkozben toltve es a kis akku miatt eleg lenne otthonra is csak egy olcsobb tolto. Persze Tesla fele gyorsulast azoktol se lehetne elvarni, de ahogy latom lassan a legtobb elektromos auto teljesitmenyet visszaveszik, hogy kozelitsek a tenyleges hatotavot az igert ertekhez.
Azt is meg kell erteni, hogy minel kevesbbe tud valaki kompromisszumot kotni a hatotav, csomagtarto, teljesetmeny teren annal melyebben zsebbe kell nyulni, vagy egyszeruen el kell fogadnia, hogy a trend ellenere nem neki valo az e-auto.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
#06658560
törölt tag
Csak az eddigi városi autókkal nem kellett megijedni, ha áthúzták a táblát és menni kellett valahová. Ezzel a konkrét példánnyal viszont ez eléggé komoly probléma.
#45: nincs megtiltva cikluson belüli árváltoztatás a csökkenés irányába sem.
#42 Tigerclaw: "Az az osszesa utogyarto szegyene, hogy a vasarlok kenytelenek elfogadni, hogy tobbszazezer felarert a gyari navigacio mind hardveresen, mind szoftveresen alulmulja azt amit a legolcsobb okostelefonok nyujtani tudnak. Szar kijelzo, gyenge CPU, keves RAM, elavult szoftver/adatbazis."
Egy most piacra kerülő autóhoz a hat évvel ezelőtti legolcsóbb okostelefonok mit tudtak élményben, hardverben? Semmivel sem többet, jobbat. Ha meg még tovább megyek, egy tíz éves modellciklusú autóhoz melyik gyár vállal a mostani csúcs hardverekhez hat év múlva akkori cutting edge teljesítményt, majd utána még húsz év, de minimum tizenöt év ellátást?
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Villanyszerelés
- Milyen GPS-t vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Okos Otthon / Smart Home
- Delphi programozás
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...