- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bejutott az európai 5G-be az Amazon
it Felhős üzletet kötött a Telefonica és az Amazon, ezzel utóbbi bejutott az európai 5G-s szektorba.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Ez természetesen nem ilyen egyszerű, hiszen ütközésnél a motor is elmozdulhat, a váz pedig tovább képes gyűrődni és nyelni az energiát (ez nem jelenti azt, hogy a motor beközlekedik az utastérbe). Nem úgy működik, hogy a motorig van zóna, aztán már mehet minden elem amerre lát mert onnantól nincsenek kialakítva energiaelnyelő megoldások. Másrészről, mint írtam, a balesetekkel kapcsolatban elektromosnál tényező az akkupakk gyúllékonysága, ami viszont a "füstös" autóban nincs (az üzemanyag ott is begyulladhat szerencsétlen esetben, de ez meglehetősen ritka, a két rendszer között tűzbiztonság szempontból jelenleg igen nagy a különbség)! Vagyis eddig nem győzött meg semmi arról, hogy biztonságos lenne egy kvázi "gyújtóbombára" ültetnem a családot.
Mint láthatod, több aspektus is van ebben a kérdésben annál, hogy "füstös/nem füstös". Ha beérik a tech, jó lesz ez, de én még nem látom elérkezettnek az időt! Komoly fejlesztések futnak, be fog érni a dolog. Ha addigra normális méretben is lesz elérhető áron elektromos,át fogok állni rá én is.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Itt egy kiváló cikk a témában! A közúti balesetek statisztikái szerint a fizika törvényeit nem lehet átírni az utakon sem, a nagyobb autókban sokkal kevesebb a halálos baleseti kimenetel, mint a kicsikben (van ott egy részletes táblázat is). Jó hír viszont, hogy a basleseti statisztikák sokat javultak az elmúlt 10 évben, köszönhetően a modern megoldásoknak minden járműszegmensben (mondjuk ezek USA adatok, de lényegét tekintve ez nem számít).
Fontos még itt kiemelni, hogy a jármű tesztek csak kategórián belüli hasonlítást tesznek lehetővé, tehát az, hogy egy kisautónak is 5 csillagos a töréstesztje, nem jelenti azt, hogy ütközés esetén jobban megvédi a benne ülőket, mint a nagyobb verzió. Erről is írnak.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen