- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rosejbli
senior tag
Kb 1,5 éve vettem én is egy g astrát z16xep motorral és eddig nagyon pozitív tapasztalataim vannak vele.
Ezalatt bele lett rakva 25.000 km és apróságokat kellett rajta csak javítani, egyébként jön-megy-teszi a dolgát, ahogy szokták mondani.
Viszont ami meglepő, hogy nagyon egyszerű szerelgetni. 1.6-os motorral elég dinamikus is, a pályázást is elég jól bírja, nem eszik sokat.
Arra viszont készülj, hogy az ecotec is szereti enni az olajat, főleg, ha pályán mész. Két olajcsere között 1-1,5 liter simán belemegy nekem is, főleg a cseréhez közeledve -
rosejbli
senior tag
válasz MasterDeeJay #21 üzenetére
Trafósor az ami tipikusan lehúzós ennél az autónál, ha szerelőnél csináltatja az ember.
Én 16k-ért vettem és egy műanyagot kell lepattintani+2 csavart kicsavarni. Azt hiszem a 4 gyertya volt mellé összesen 2,5k. Pár km bejárással együtt se volt fél óra az egész. Ráadásul nem is a leggagyibbat vettem bele.