Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBOTER
addikt
Ez az optimalizációs különbség (iOS vs. Android vs. bármi) a legnagyobb bullshit az utóbbi években, és már baromira unalmas folyamatosan ezt olvasni. Ez egy ilyen sablon, mint a "tárgyaláson vagyok" SMS a telefonban.
Nem a változatos hardver miatt kevésbé hatékony az Androidos összkép, hanem az igénytelenség és lustaság miatt. Az igénytelen és lusta, sokszor az adott feladat méretéhez butácska programozók, fejlesztést irányító vezetők. A lehető legkisebb valós fejlesztéssel, a lehető leggyorsabban dobálják össze az OS és az egyéb szoftverek elemeit, ezért lesz minden rohadt nagy és lassú. Elég a programozói fórumokat olvasni, ha feltesznek egy "nem informatikai" kérdést, pl. valami tök alap matematikai vagy logikai feladatot, zsigerből az a válasz, hogy húzd be alá ezt a 10MByte-os könyvtárat, mert abban ez egy függvénnyel megoldható. És itt kezdődnek a gondok a hatékonysággal. Nem látnak bele a mások által megírt kód részleteibe, nem alakítják át, szűkítik le, csak használják.
Egyébként igaz, nevezhetjük ezt az optimalizáció hiányának, de ennek semmi köze ahhoz, hogy hány fajta hardveren kell futnia. A kulcsfolyamatok attól nem lesznek lassabbak hasonló képességű hardveren. Attól viszont igen, hogy az "építőkockák" egy része nem kérdezi le, hogy hány és milyen képességű mag van, nem osztja szálakra a feladatot, mert az 10 éve megírta valaki és ahhoz nem nyúlunk.
[ Szerkesztve ]