- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
egy haverom egyszer úgy törte össze az autóját, hogy az utcasarkon állt egy nagy épület, ami árnyékot vetett az aszfaltra, ezért ott megmaradt egy kis feketejég. emiatt a sarkon levő lámpánál nem önállóan állt meg, hanem az előtte pirosban várakozó autó hátsója fékezte le.
tanulság: az ilyen kormányrázogatós meg esp-s trükköknek, amivel megállapítod az adott pillanatban a konkrét tapadást, kevés a hasznossága. az igazi előrelépés az lenne, ha azt is tudnád, hogy 50 méter múlva elszáll a tapadás, mert az hatással van a mostani döntésedre.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
nem, a biztosítás nem véd ki semmit, az csak a helyreállítás finanszírozására jó.
kivédeni úgy lehet, ha az autók összebeszélnek, és aki előttem megy 100 méterrel, az szól, hogy itt jeget láttam, ott baleset van, amott meg traffi
a piros lámpánál való várakozást nem nevezzük parkolásnak
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Egyre magasabb szinten vezérli a PC.": ez tény, de az is tény, hogy egyre több baj van az autókkal. ha a ma tapasztalható minőségi színvonalon fognak dolgozni az önvezető autók programozói, akkor jobb, ha a holdra költözök.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #06658560 #57 üzenetére
ja, most is annyira szabványosak a táblák, hogy például amerikában jobbra kisívben piroson keresztül is szabad kanyarodni. nálunk meg nem.
meg az is változó, hogy a rendőrség mit ítél szabálytalannak. svájcban ha 5 cm/s-sel túlléped a megengedett sebességet, lelőnek. nálunk a hungárián csúcsidőben 15km/h-val is mehetsz gyorsabban, csak ne tartsd fel a forgalmat. azt, hogy mennyivel kell menni, a lámpaszinkronon hamar megtanulják az ott rendszeresen közlekedők. emiatt a forgalom annyival megy, amennyivel hagyják. na ezt programozd bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #06658560 #69 üzenetére
arra kíváncsi leszek, mikor a google önjáró autójának agyában olyan szoftver fog futni, mint az én fejemben... arra meg pláne, mikor a google önjáró autójának agya olyan lesz, mint az enyém.
azé' gondolj bele, itt fog fórumozni neked 5 millió google autó
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
lehet, hogy nem értetted meg, amit mondani akartam.
a lámpaszinkron nagyon sok helyen olyan forgalomszervezési megoldás, ami a kresz szerint szabálytalan sebességnél vehető igénybe. ez most jelenleg úgy történik, hogy a rendőrség és a közútkezelő leülnek, megbeszélik, és megegyeznek, hogy adott szakaszon ennyi lesz az a sebesség, ami kell a szinkronhoz, és akkor ott nincs többet traffipax.ezt hogy programozod bele az autóba úgy, hogy általános szabályként mindenhol működjön?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
azt trolibusznak hívják
egyébként az összes gyorsulási versenyen úgy néz ki, hogy az elején előnyt szerez a villany, de amikor felpörög végre a sok henger, akkor attól kezdve nincs ellenfél.
egyébként is ki akar fogászati fúró hangot hallgatni egész nap? a v8 hangját csak a sugárhajtómű tudja űberelni...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a valóság ezzel szemben az, hogy gyorsulási verseny esetén az akksiból kinyerhető áram nagyon gyorsan korlátozóvá válik.
[link] és [link] mindkét menetet azért nyerte a tesla, mert az elején jobban gyorsul a nullától rendelkezésre álló nagy nyomaték meg az awd miatt, és pont vége van a versenynek, mire az ellenfél belelendül. mindkét menetet simán nyerték volna a benzinesek, ha több, mint negyedmérföldet kell menni.a fenti két videóban nagyon nem két másodpercet és nagyon nem 20km/h-t vert a tesla a két benzinesre. itt pl. a tesla p85d egy tizeddel hamarabb ér a negyedmérföld végére és a hellcat 16 km/h-val gyorsabb a végén. abban, hogy a tesla nyert itt, nem kis szerepet játszhat az, hogy p85D, vagyis összkerekes.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"De gyorsulas csak addig elvezheto amig van g-terheles. Es ez alllo helyzetbol a legnagyobb." pedig úgy látom, te is tudod, hogy ez nem igaz. "Es az elvezet autozas a kanyarokban ervenyesul, nem pedig az egyenesbe, szamomra. " tehát látod te is, hogy a kanyarban is van g terhelés.
a kanyarokban meg a dögnehéz tesla pont nem jó sportolásra.
szóval előfordulhat, hogy bizonyos élethelyzetekben én is választanám a teslát, de az biztos, hogy élményautózásra soha.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a két rendszer teljesen másképp működik. az egyik beleprogramozott algoritmusokat hajt végre rohadt gyorsan, a másikban meg működik az intuíció. az egyik a számára ismert szituációkban gyorsabban cselekszik (mert csak nagyobb processzor kérdése, ha nem), a másik viszont képes megoldani korábban nem látott szituációkat is.
ezért jobb az emberi agy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Cathfaern #122 üzenetére
az alapvető különbség az, hogy a mostani processzorokon a párhuzamosítás lehetősége néhány vagy néhány 10 thread szintű. Az agyban meg milliárdos.
tehát lehet itt jönni az orosz utcai helyzettel, ott arról van szó, hogy egy rosszul felprogramozott vagy szándékosan rosszul programozott agy hülyeséget csinál. ettől az a hardver még mindig jobb, mint pár tegra chip a csomagtartóban, amit soha nem fogsz tudni úgy felprogramozni, mint az agyat. nem húzhatsz magad után pótkocsin 40 rack szekrényt telerakva neurális hálózati célprocesszorokkal.
egyelőre az alapvető inputok kezelése sem látszik biztosnak, rendes alakfelismerés, a kamerák képének kiértékelése nem megy úgy, mint az embernek. próbálják modellezni, az algoritmus párhuzamossági igényét csökkenteni, ez vagy megy, vagy nem.
az, hogy statisztikailag kevesebb balesetet látunk, nem jelent semmit abból a szempontból, hogy soha nem fog pontosan úgy vezetni, mint az ember. teljesen másképp vezet, amire mondhatják majd egyszer, hogy elég jó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a kamion, főleg az országon csak áthaladó kamion pont jó példa az önvezető autókra.
a határon a rola állomáson odamegy a vasutas a sofőrhöz, mondja neki, hogy most ön következik, álljon fel a vagonra, hegyeshalomnál meg álljon le róla.[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...