Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #82729984

    törölt tag

    válasz Slack #6 üzenetére

    Szkeptikus vagyok ez ügyben:

    1, amennyire én tudom a kirakott tábla a mérvadó, azaz ha kinn van egy 30-as tábla, a rendőr lefotóz mert te 90-el mentél, akkor az alól nem ment fel hogy a kocsi akárhonnan frissülő adatbázisa szerint ott nem 30 a limit. Az adatbázis meg nem fogja tartalmazni hogy ott éppen egy két órás-fél napos- két napos útburkolat javítás van pl.

    2, a mostani autóknál úgy áll ez a "mindennapi" frissités pl. gps esetén, hogy egyfelől csak drága pénzért, másfelől csak addig amig van a kocsira gyári gari. Utána esetleg egy fél vagyonért még frissit a szerviz, de sokszor pár év után már pénzért sem.

    Nem tudom ez a jövőben hogyan változik, de amig ezért pénzt lehet legombolni, élet a gyanúperrel hogy az lesz hogy 3 év után vegyél új autót mert nem adunk ki rá frissitést... (mint a telefonoknál).

  • #82729984

    törölt tag

    válasz csongi #49 üzenetére

    Én a szabványosítás de legfőképp a szabályozás hiányában elég nagy bajt látok. Félek tőle hogy majd az lesz hogy az egyik ország igy támogatja az önvezető autókat a másik amúgy a harmadik meg megint másféleképp.

    Aztán a kocsihoz majd lehet venni "kompatiblitási" szoftver csomagot adott országra, meg "teljes európa" csomagot meg hasonló mondjuk egy új autó áráért...
    (értsd: enélkül majd ott másik országban nem ismeri fel a táblát, nem tud kommunikálni az ottani beépített vezetés segítő rendszerekkel stb).

    Ráadásul ha az lesz mint a többi elektronikai cikknél hogy majd pl. egy apple autó csak másik apple autóval hajlandó legfőképp kommunikálni egy másik gyártó autójával meg nem nagyon, akkor meg majd a hajunkra kenhetjük az olyan rendkivül fontos infókat mint pl. dugó vagy épp baleset (csúszos út akármi) előrejelzése.

Új hozzászólás Aktív témák