Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T0rnad0

    addikt

    válasz hogabesz #658 üzenetére

    [link]

    3.8. A Szervező és a Lebonyolító a Kedvezmény esetleges hibáiért, valamint hiányosságaiért kizárják a felelősségüket, és a Kedvezmény vonatkozásában szavatossággal, jótállással nem tartoznak felelni, kivéve, ha a felelősség kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezéssel tiltják.

    3.9. Ugyanakkor amennyiben valamely Kedvezmény működésképtelen, úgy a Szervező az adott Résztvevő számára lehetőséget biztosít, hogy az adott Kedvezmény átvételétől számított 17 (tizenhét) naptári napon belül a Résztvevő által észlelt problémát az alábbi e-mail címen jelezze a Szervező részére: aszeria_promocio@ogilvy.com Ebben az esetben a Szervező megbízásából a Vállalkozó felveszi a kapcsolatot az érintett Résztvevővel, és egyezteti a Kedvezmény megvizsgálásának, valamint - az észlelt probléma beigazolódásának esetében - a Kedvezmény cseréjének menetét. A Szervező minden esetben fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy a Kedvezmény megjelölt hibáját megvizsgálja, valamint, hogy amennyiben beigazolódik, hogy a Kedvezmény működése során nem tapasztalható az észlelt probléma, úgy a Kedvezmény kicserélésére vonatkozó igényt elutasítsa.

    Z Fold 4

Új hozzászólás Aktív témák