- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huntszy
tag
válasz S_x96x_S #219 üzenetére
Ez egy nagyon jó hír!
Mondjuk valljuk be nehezen tudná bárki más közös nevezőre hozni a konzolokat és a pc gaminget mint az a cég aki felel a windowsért és az egyik nagy konzolgyártó is egyben.
Ennek ellenére külön öröm, hogy az új konzolgenerációval párhuzamosan a Windowsos megoldáson is elkezdett dolgozni az MS. Így van esély arra, hogy mire megjelennek az első true nextgen játékok konzolokra addigra a crossplatform motorokba beépítik ugyan úgy az új win api supportot is így párhuzamosan minden platformon megjelenhet egyszerre a jó világ. PC-n csupán egy kapcsolót kell billenteni, hogy átváltson a gép az új API használatára. Esetleg még azt sem mert tud róla, hogy ezt az api-t támogató hardveren fut szóval ez lesz a defaul. Tökm1.
De, hogy fogják támogatni a PC gamek a kétféle tárolási módot? Mint manapság a DX9-et meg DX12-öt? Ha nem kompatibilis a géped a DX12-el akkor el kell fogadnod, hogy lassabb/csúnyább a játék mint másoknak. Ugyan így akiknek nincs m.2 ssd a gépében vagy nem arra van telepítve a gép azoknak el kell viselni a több töltőképernyőt?
Azért merült ez fel bennem mert ugye ahogy korábban is említve volt a mai játékok arra vannak optimalizálva, hogy lassú háttértáron futnak ezért úgy töltik a pálya részleteit stb, hogy ez a legkevésbé legyen zavaró. Azonban ha ez már nem lesz fontos hiszen konzolokon + jó PC-n ilyen gond nincs akkor elkezdik majd a gyártók abbahagyni a korábbi data management + level design mókát? Ha igen akkor viszont akik továbbra is lassú SSD-ről/HDD-ről játszanak összességében rosszabb élményt fognak kapni?
Pláne, hogy ha a tömörítés is idejön akkor nem csak egy új PCI4.0 SSD kell de egy sokmagos CPU-is h legyen mi csinálja a tömörítést.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...