Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huntszy

    tag

    válasz S_x96x_S #219 üzenetére

    Ez egy nagyon jó hír!

    Mondjuk valljuk be nehezen tudná bárki más közös nevezőre hozni a konzolokat és a pc gaminget mint az a cég aki felel a windowsért és az egyik nagy konzolgyártó is egyben.

    Ennek ellenére külön öröm, hogy az új konzolgenerációval párhuzamosan a Windowsos megoldáson is elkezdett dolgozni az MS. Így van esély arra, hogy mire megjelennek az első true nextgen játékok konzolokra addigra a crossplatform motorokba beépítik ugyan úgy az új win api supportot is így párhuzamosan minden platformon megjelenhet egyszerre a jó világ. PC-n csupán egy kapcsolót kell billenteni, hogy átváltson a gép az új API használatára. Esetleg még azt sem mert tud róla, hogy ezt az api-t támogató hardveren fut szóval ez lesz a defaul. Tökm1.

    De, hogy fogják támogatni a PC gamek a kétféle tárolási módot? Mint manapság a DX9-et meg DX12-öt? Ha nem kompatibilis a géped a DX12-el akkor el kell fogadnod, hogy lassabb/csúnyább a játék mint másoknak. Ugyan így akiknek nincs m.2 ssd a gépében vagy nem arra van telepítve a gép azoknak el kell viselni a több töltőképernyőt?

    Azért merült ez fel bennem mert ugye ahogy korábban is említve volt a mai játékok arra vannak optimalizálva, hogy lassú háttértáron futnak ezért úgy töltik a pálya részleteit stb, hogy ez a legkevésbé legyen zavaró. Azonban ha ez már nem lesz fontos hiszen konzolokon + jó PC-n ilyen gond nincs akkor elkezdik majd a gyártók abbahagyni a korábbi data management + level design mókát? Ha igen akkor viszont akik továbbra is lassú SSD-ről/HDD-ről játszanak összességében rosszabb élményt fognak kapni?

    Pláne, hogy ha a tömörítés is idejön akkor nem csak egy új PCI4.0 SSD kell de egy sokmagos CPU-is h legyen mi csinálja a tömörítést.

Új hozzászólás Aktív témák