- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
hiba a magyar viszonyokból következtetni a világra. Nyugat-európában vagy 5x, észak-amerikában vagy 10x akkora az energiafelhasználás évtizedek óta az ittenihez képest. A kertvárosi részeken, ahol főleg jellemző ez az autózás, 100-200A 240V a tipikus végpont. Igen 240v, split phase módon lesz belőle 120V, de rendelkezésre áll a 240V is a nagyobb fogyaszóknak, a kapcsolótáblán kell úgy bekötni azt a kört, hogy annyit adjon. saját transzformátor van a legtöbb végponthoz. [link]
30-60A már 50-70 éve is jellemző volt ott. Le vagyunk maradva, semmit sem fejlesztettünk évtizedek óta. Nem hozzánk fognak alkalmazkodni.
A kinti villanyszámlával is óvatosan. Az óriási texasi számlák úgy jöttek ki, hogy odaát lehet piaci alapon és átalány ár alapon is szerződni. Aki piaci alapon szerződött, az élvezte az olcsó árat addig, cserébe extrém körülmények közt lehet durva számlákat is kap. A kockázatmentesebb átlagárasnál meg nem, de úgy alapból valamivel magasabb a díj a piacihoz képest, mert a szolgáltató vállalja a kockázatot.
#92 lionhearted
elektromos autóban két esetben láttam váltót:
Egyik, ahogy te is írod a sportkocsi, mert nagyon nagy nyomatékot akarnak.
A másik a hagyományos kaszniból átépített elektromotoros "kvóta" autóknál, mert annyira gyenge motort tettek bele, hogy alapból kevés lenne a nyomatékja. Meg úgy könnyebben be tudták tenni a benzines helyére.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
ha nem 20-30 éves tragacs, akkor ahoz is kell már spéci kódkiolvasó és elektronika, amit a gyártótól vehetsz meg aranyáron a szervizeléshez.
Az elektromos autónál a nagyfeszültségű rendszer extra, ahhoz kell külön képzettség és felszerelés.
A benzintes autókbál sokféle fogyó-kopó vacak van, amit rendszeresen szervizelni kell, s persze minden látogatáskor megpróbálnak mást is eladni neked. Ez a lényege. Az elektromosnál meg ablakmosót kell tölteni?
#107t72killer
sosem volt újdonság, hogy ha egy vállalkozással dolgoztatsz, akkor nem anyagáron végzik a munkát, hanem az idő pénz és mindenféle bérleti díjakat, fizetéseket és adókat ki kell termelniük. Pont ugyanez van, mint az otthon főzésnél. Ott sem az alapanyagért kell fizetni a nagy pénzt, hanem a szolgáltatásért és a cég költségeinek kitermeléséért.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz t72killer #109 üzenetére
ne viccelj már... aki nem veszi meg a gyári felszerelést, nem gyári módszerrel javít, hanem bontóból vagy kókányolásból összetákol valamit, persze hogy olcsóbb. De az is drágább annál, mintha te magadnak megkókányolod.
A cégnek nem csak a melós nettó fizetése van, hanem rengeteg adó és a hely fenntartása is még sok egyéb mellett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...