Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • updog

    senior tag

    K&H-t amúgy nagyon szeretem, lassan húsz éve ügyfelük vagyok, de hogy üzenetben(!) kell küldeni a nyilatkozatot, amiről két napja semmi feedback nem jött, több mint ****. Komolyan, még annyit sem kaptam, hogy köszi, vettük az adást hogy akarsz valamit. :(((

    Szerintem értelmesebb lett volna úgy beállítani hogy aki akar élni a kedvezménnyel, az sz**jon ezzel a hülyeséggel. Mindig azzal szúrnak ki akinek igazából nem kéne hogy teendője legyen :((

    szerk: OK. tegnap óta megjelent egy új form az ebankban, a Hitelek menü alatt - akit érint, ott van egy checkbox és kész. De tényleg, nemrég (03.20) még azt írta konkrétan a KH hogy küldjek üzit, el is küldtem rögtön... Bezzeg erről hogy már formon is elérhető, nem jött értesítés. Ügyes... és még mindig áll hogy utálom hogy azzal kell szívni, hogy én nem akarom hogy bármi is változzon, és ezért aktívan kell tennem. :o

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    válasz Tikakukac #18 üzenetére

    Nem szeretném magamat és ismeretségi körömet különbnek beállítani bárkinél, de érdekes, hogy szinte minden intézkedésről szóló beszélgetésünk konklúziója az volt, hogy ezek nem értik...

    Hogy miről szól a social distancing, hogy a boltok ellátása folyamatos és nem kell pánikolni, hogy miért van a hitelmoratórium és hogyan működik, hogy világosan le van írva mikor mehetnek boltba a nyugdíjasok és mikor a nem nyugdíjasok, hogy a közösség érdeke most előrébbvaló lenne mint az egyéni kivételezések/nemtörődömségek stb...?

    Amit leszűr az emberek egy (sajnos jól látható része): szabadság van, jó idő van, kimegyünk, nem kell hitelt fizetni, ne mondja meg nekem senki...

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

Új hozzászólás Aktív témák