- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz huskydog17 #18 üzenetére
Akkor valaki nagyon nem mond igazat, mert szerintük kimondottan jól sikerült a PC-s port és szépen futott a cikkben szereplő configon
-
addikt
válasz huskydog17 #28 üzenetére
Pedig de, itt valaki hazudik. A teljesítmény meg a frametime számszerűsíthető, ez nem olyan, hogy én szépnek látom, a másik meg nem.
Amúgy te az ultra beállításokra hivatkozol, ami a legtöbb PC játékban teljesítményfaló marginális hozadékért cserébe. Erről már Linus ill. Harware Unboxed is csinált videót, szóval ezzel nem mondok újat. Az ultra általában a jövő hardvereinek van belerakva a játékba, hogy majd pár év múlva erősebb hardverekkel ki tudjad maxolni az élményt.
A masik dolog, hogy a Guardians of the Galaxy eleve multiplatformnak készült, a God of Wart viszont még a Playstation 4-re 30 FPS köré tervezték. Valószínűleg maga a játék motorja sem magas FPS elérésére lett tervezve, szóval nem ez volt a prioritás. Tekintve azt, hogy sok Playstation játékos 30 FPS-sel játszotta végig a játékot, szerintem egy stabil 60+ FPS-nek örülhetnek a PC-sek.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
duvi
nagyúr
válasz huskydog17 #28 üzenetére
Csupán arra céloztam, hogy elég szélsőséges véleményeket fogalmaz meg a két tábor. A többség dicséri, míg az általad linkelt értékelés szerint "fos lett a PC port teljesítmény szempontból".
-
Szabi®
addikt
válasz huskydog17 #37 üzenetére
Mit javasolsz akkor így most a sok elkeseredett embernek ?
-
Szabi®
addikt
válasz huskydog17 #48 üzenetére
De ha ezt egy 1060-nak vinnie kéne röhögve, akkor mikor jönne el az a pont, amikor a befektetők dörzsölik a tenyerüket, hogy megvedd a 30%-al erősebb vga-t ötszörös áron ?
Ha vinné, mikor cserélsz vga-t ? Ez egy hatalmas kapitalista üzlet, hozzáadott nagy adag mesterséges elavulással. A játékok motorkódjába vannak olyan parancskülönbségek, amik mindig kizárnak bizonyos kártyákat, vagy nem engedik egy limit fölé menni. Gyakorlatilag a gpu transzkódolása lesz egyre gyötrelmesebb. Viszont ezt maga a futtatott program határozza meg. Az hogy sokszor meglepődünk, egy nagyon jól kinéző játék kis gpu igényén, az nem egy anomália, ami a véletlen műve, az ellenkezője meg végképp nem az.
A játékstúdiók és a hardver piac kéz a kézben járnak. Mi az üzlet abban, ha mindent vinne egy 6 éves gpu ?
Egyébként tényleg elérik ezekkel a vga árakkal azt, hogy érdemesebb konzolok felé tekingetni a legvaskalaposabb masterrace-eknek is.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #48 üzenetére
"Original Settings = PS4 grafika (Medium)
Ezen a beállításon a 1060-nak röhögve kéne vinnie stabil 60 fps-en, mivel a látvány ezen a szinten nagyon nagyon sok évvel le van maradva,"De mi ezzel a baj? A 1060 kétszer annyira erős VGA, mint ami PS4-ben van és kétszer akkora teljesítménnyel is viszi. Csodára vártál, hogy valahogy PC-n egy 2x erősebb VGA 3x jobban fogja vinni vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz huskydog17 #48 üzenetére
Részben egyetértek, de azért pont a CB teszt amit linkeltél kitér arra, hogy ilyeneken is elúszik 10 % teljesítmény a PC porton hogy nincs normal teljes képernyős mód és a Win asztalhoz történik a méretezés és nem tudják miért van ekkora teljesítményvesztés,de ezt úgy is orvolsoni fogják szerintem,majd jön patch, 10% nem kevés.
Plusz ugye a CB teszt leírja hogy az általuk használt 25 másodperces teszt jelenet kiemelkedően terheli a GPu-t, de általánosságban ennél jobban fut a játék, ez is lehet az eltérés oka a más oldalakhoz mért eredményekkel kapcsolatban, mert más jeleneteket néztek.
Ez a rész ahol aprítja egymást a két félisten nálam Ps4 PRO-n is bezuhant mint az állat. Rohadt nagy fákat dobálnak egymáshoz, pusztul a környezet és szakadékok alakulnak ki földrengéssel ahogy döngetik egymást. Van még ilyen rész, például a világkígyó mikor mozog és beszél velük, szinte diafilmmé változik a játék PS- nél is, nincs meg a stabil30 FPs sem egy Pro-n. ( és mellékesen a mélysugárzóm szét akar esni a hangjától ,de ez pozitívum ) [link]Szóval egy PS4 Pro sem bírta tartani a stabil 30 FPs -t nagyon sok helyen ebben a játékban a 60 hoz meg performance módban sem volt köze sajnos, talán a 40- 50 ami ment neki.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz huskydog17 #54 üzenetére
[link]
ez mellett ugye itt szinte folyamatos volt a dinamikus skálázás .A Pc-s verzióhoz a DLSS/ FSR értékeket nézném én, ha konzol a viszonyítási alap.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Szabi®
addikt
válasz huskydog17 #54 üzenetére
Miért nem a Ps4 Pro-hoz verzióhoz hasonlítod ? Az is még ugyanazon generáció + hardver is ugyanaz
[ Szerkesztve ]