- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vati
senior tag
1. GTA és agresszió téma:
Nyilván egy szélsőséges felvetés hogy a GTA miatt öl valaki vagy sem -nyilván nem- de ezzel bagatellizáljuk a kérdést.
A játékoknak általában, igenis lehet hatása a személyiségre, még az egyátalán nem agresszív fajtáknak is. Annyi elég, hogy legyen Save/Load funkció: ez észrevehetetlenül rászoktat egy nagyobb kockázatviselési hajlandóságra, ami a való életben már veszélyes és káros. IRL nincs reload. Ha IRL nem jön be egy szoros előzés, akkor csatt és koporsó, nincs visszatöltés. Ha valaki régóta és sokat játszik, szükségszerűen sokat nyomkodja a load last save gombot és egy idő után észrevétlen beépülhet a döntéseibe, hogy legrosszabb esetben ott a gomb, és többet kockáztat a szükségesnél. Észre sem veszi magán. Ráfogja, hogy ő ilyen kihíváskedvelő típus és kész. Pedig csak hülye.Nyilvánvalóan létezik a játékaddikció mint jelenség, sőt nagyon durva szociális probléma - ha ennyire megboríthat egy személyiséget egy a GTA-nál sokkal primitívebb játék is, miért pont az agressziós szintre vagy a kockázatvállalási hajlandóságra ne lenne hatással?
2. Fejlődési lehetőségek:
- a karakter fejlődését el lehessen vinni teljesen különböző irányokba, és ez visszahasson egy erősen nemlineáris játékmenetre: ha más irányba fejlődünk, más irányba megy a játékmenet, kvázi hozzáidomul a játék a játékos személyiségéhez.
- tycoon elemek megjelenése a játékmenet magasabb szintjein, ahogy a való életben is történik: a sikeres bűnöző előbb-utóbb átvedlik üzletemberré, amikor már egyre nagyobb arányban másokkal dolgoztat, ő csak a szálakat mozgatja, meg a pénzt számolja.
Vagy ez már másik game?Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...