Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Invadrr_Zim

    tag

    Én azt mondom, hogy az EA a tökéletes példája annak, hogy egy nagy cég hogyan tudja uralni a piacot, és hogy tud olyan elvárásokat teremteni, amik késöbb átszállnak a többi kiadókra. ha csak arra gondolunk, hogy a sportjátékaik után mára az összes nagy nevük éves megjelenéssel jön ki, tartalom és egyediség nélkül, kizárólag arra koncentrálva, hogy meglegyen az idei bevétel (Lásd NFS).

    A másik oldalról pedig az olyan ötletek, amiket vagy máshonnan vesznek át, vagy még ha ők is az úttörők, sajnos jól átgondolt játéktervek helyett jól átgondolt marketinggel adják el. tökéletes példák erre a Mirror's edge.

    Röviden és egyszerűen, olyan érzésem van, hogy az EA már rég nem az a cég, akik felemelkedtek olyanokkal, mint a "skate or die". kinőtték magukat egy hatalmas multicéggé, ahol az egyetlen elvárás amit teljesíteni kell, az kimerül abban, hogy legyenek meg az eladások, és legyen éves X nyereség.

    SzVSz a jelenlegi piac, és a jelenlegi elvárások sajnos nagyon eltorzultak ahhoz képest, hogy mit támasztottunk a játékok elé mondjuk 10 éve, és ehhez - illetve ennek felszines elvárási formának a fenntartásához nagyon sokat tesz hozzá az EA.

  • Invadrr_Zim

    tag

    válasz Breki's #19 üzenetére

    az D kadett volt, de azért köszönöm... :(((

    viszont hogy teljesen visszatérjünk az eredeti témánkhoz, miután jómagam is egy multinál dolgozom, picit más szemszögből is latom a helyzetet, és egyértelműnek tartom, sőt, követném az EA politikáját, ha nem azt szeretnem hogy úgy járjak mint az Eidos, az Atari, vagy bármelyik másik cég, akik deficittel zárnak szinte minden negyedben.

    kellenek az olyan "töltelék" játékok, amikkel játszol, mert abból jön be az a pénz, amiből képes lesz a kiadó szponzorálni a kísérleteket(mirror's edge).

    és ha mar itt tartunk, egyszer olvastam egy cikket ahol a DICE szóvivője azt mondta, hogy miután ok mar bizonyítottak a Battlefield sorozattal es a Bad Company-vel, az EA szabad kezet adott nekik a ME fejlesztésénél.

    most veszekedhetünk azon, hogy mit csinálnak jól vagy rosszul, de egy nagyon fontos dolgot nem szabad szem elől téveszteni. minden iparban minden konkurens cégnek megvan a maga fogyasztói köre. Ha az EA nem vérPistikének, hanem a "casual" gamernek fejleszt, vagy ha nem nem a 25 fölötti, hanem a 14-18 célcsoportnak, attól még nem lesz rosszabb, mint bármelyik másik kiadó.

    Az Adidas-t es a Nike-t sem fogom igénytelennek tartani, csak mert öltönyben járok. mindössze csak nem én leszek a célközönsége.

Új hozzászólás Aktív témák