- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Ennél sokkal többre lehetne jó a DX12, csak az a baj, hogy a mai játékok döntő többségét még mindig DX10-11-re írják, annak az API-nak a korlátait figyelembe véve. A DX12 egyik legnagyobb előnye hogy ezeket a korlátokat, ill. leginkább a draw call limitet gyakorlatilag megszűnteti, de ha az egész játék úgy van felépítve hogy sose lépje át a draw call limitet, akkor hiába váltasz DX12-re, érdemben nem fog tudni gyorsabban futni mert a limitáció amit orvosolna amúgy sem jelentkezik a játékban.
Pl. tegyük fel van egy FPS / TPS / RPG játékban egy nagy harcjelenet, mit látsz? ~20 karakter lövi egymást a képen, és hogy van bemutatva ez? Világraszóló háborúként...
Ez nevetséges, hogy tovább ne menjek a Mass Effectben is 3 emberrel mentettük meg az univerzumot, de minden játékban így van ezért hozzászoktunk már... Ez a kevés karakter megjelenítése pedig a régebbi DirectX-ek sara. Mass Effect-es példánál maradva, hiába váltanál benne DX12 rendererre (ha lenne), mert a játék maga alapjaiban nem arra készült, más ligában mozog.
Ha hirtelen megszoroznák 10-el a képernyőn egyidejűleg mozgó karakterek számát, akkor lenne szembetűnő a különbség, ezt viszont nem tehetik meg mert onnantól még Low-on se fog futni a játék a DX12-t nem, vagy nem rendesen támogató videokártyákon, amivel egy csomó potenciális vásárlótól elesnek.A Battlefront 2 is futhatna 32-64 playeres pályák helyett 128-256 játékost összefogó meccsekben, csak onnantól senki nem tudna vele játszani akinek ~2 évesnél régebbi videokártyája van és ezt a fejlesztők nem engedhetik meg maguknak.
Sokkal több értelme lenne / lehetne a DX12-nek mint amennyi jelenleg van, de amíg az egység sugarú koca gamerek átlag gépei nem érik el azt a szintet, hogy minimum egy Maxwell v2 vagy egy GCN 1.1 (aka GCN 2) architektúrájú videokártya legyen bennük, addig nem fognak olyan játékokat fejleszteni amik teljes egészében kihasználják az új API-k képességeit.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210