- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Erről mesélhetnél bővebben egy kicsit, forrásokkal.
A Toyota '97-ben kezdte ezt a hybrid dolgot és azóta fejlesztik folyamatosan a technológiát. Ezzel szemben nem is tudom mikor készült el az első sorozatgyártásban készült hybrid Ford. Talán az Escape lehetett, aminél akartak egy Toyotához hasonló hybrid hajtást kifejleszteni, aztán a szabadalmi gondok miatt inkább kötöttek egy keresztlicenc megállapodást. A Fordnak lett hibridhajtása, a Toyotának pedig dízel technológiája.
Jositigris
Nem ciki, marketing. Régen volt igény kis, fiatalos coupéra, ez volt a Puma. A név nagyot szólt, az autó is jó volt. Most kis crossoverekre, CUV-re, SUV-re van igény és ezekkel a régi nevekkel az új autókat el lehet adni. Így született meg a crossover Puma, ami egyébként elég tisztességesre sikeredett.Ugyanez a Mustang is. Próbálták kicsit a formavilágot is átvinni egy SUV-re, és nagyobb valószínűséggel fognak egy Mustang nevű autóval átszokni az elektromos hajtásra, mint mondjuk egy teljesen új névvel. Nekem sem tetszik feltétlen, de ilyen az élet. Ráadásul ez a Mustang kaszni lesz belsőégésűként Mondeo ha igazak a hírek, ami viszont tényleg sajnálatos. Utóbbi azért sajnálatos, mert ezzel egy újabb remek szedán lesz kikukázva, Mustang viszont szerintem biztosan lesz a Mach E mellett is.
Viszont hogy ne csak panaszkodás legyen mindig, azért vissza lett hozva egy másik név is, aminek az új modellje tényleg egy reinkarnáció és piszok jól néz ki, ez pedig a Bronco.
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... meglepődtem, mikor kiderült, hogy Prius valójában Ford." - ezen én is meglepődnék, mert ez sokkal inkább fordítva van. Nem véletlen kérdezik a többiek is, hogy ezt, hol olvastad ...
#14 helixP
" ... felnő egy generáció, akinek az egész autózás, mobilitás már nem a szabadság metaforája, hanem nyűg." - ez sajnos fájóan igaz. Persze ennek a generációnak - jó dolgában - minden fáj. Lassan az élet is. De, mind1, nem menjünk el ebbe a téma, ne boomer-kedjünk#16 .Szaki.
" ... a régi nevekkel az új autókat el lehet adni."
Ezek szerint ezt csak én (ill. velem együtt egy elenyésző kisebbség) érzem vércikinek?
Mondjuk onnantól kezdve, hogy a Porsche is képes volt ráírni a Taycan-ra, hogy Turbo ...A Bronco (a "sima", nem a Bronco Sport) viszont tényleg nagyon rendben van! Más kérdés, hogy EU-ban azt hiszem nem fogják forgalmazni.
Persze az előbbiekből kiindulva lesz itt még villany Bronco bevásárlókocsi méretű kerekekkel, ilyen "butikosné" kivitelben." ... hogy a fenébe kerülhetett az Okostelefonok témakörbe?"
Az "Alternatív Hajtás blog"-ba ilyenek szoktak lenni.[ Szerkesztve ]