Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz Bog #17 üzenetére

    Csomó telefonnal? Szerintem CSAK Huawei telefonokkal működik rosszul, de azokkal kábé minden, ami nem headset, kihangosító, vagy épp sztereó füles, sajnos tapasztalatból írom... Tudom, nálatok Samsunggal sem ment, amire élő ember nem panaszkodott azóta sem, de lehetett egyedi hiba (amit nyilván Ti nem feltételeztetek, természetesen). Furcsa módon nekem nem volt kapcsolati problémám soha Fitbit eszközökkel (Oneplus-ok, Samsung tab, Lumiák, iPhone-ok, PC-k garmadája, stb...), Ti meg olyan cuccokkal próbáltátok eddig, amikkel eddig mindig gond volt? Na, ezért írom, hogy előítéletesek vagytok a márkával, de minimum inkorrektek. Ha megnézitek ezt, vagy bármelyik másik Fitbit topikot, láthatjátok, hogy aki használja, az rendre elégedett a termékkel, mindig azok savazzák, akik csak mesziről láttak már olyat, aki hallotta, hogy szar mind. Bocs, ha ezt nem tekintem mérvadónak, cserébe a saját tapasztalataimnak hiszek.

    Az, hogy az okosórának álcázott Fitbit termékeket ekézitek, nem is probléma, azokat kiadni is kár volt, a szükség szülte cucc mind, nem véletlenül nem váltottam én sem mondjuk Versára. A szoftver egyszerűen nem azokra való, hiába patkolják, lassú is és fos is, ezt adom. De a Charge sorozat pont az, amivel kábé semmi gond nincs, ha nem HUAWEI eszközökkel nyüstölik, nekik meg van megoldás egy Fix for Fitbit app formájában a Play-ről, ami kábé nem csinál mást, mint újralövi a Huawei és Honor telókon a BT szolgáltatást időnként a háttérben, ebből jól látszik, melyik oldalon van elreszelve a helyzet... Ez is működőképes megoldás, bár nem szép, de például a Nejem a Charge 2-ét így használta P9 Lite 2017-en hónapokig, amióta XIAOMI-ra váltott, megy rendesen alapból is, nem kell hozzá ez az app. De nyilván, a karperec volt a hibás...ja, nem.

    "És akkor tényleg azt gondolod, hogy a Fitbit a minőség és a terméktámogatás non plus ultrája?"

    Nem, nem gondolom, hanem olyan 6 éve tapasztalom. Egyébként kár terelni meg kiforgatni a mondataimat, nem írtam semmilyen non-plus ultráról, de nincs gond a támogatással és az általános minőséggel, szoftveres és hardveres oldalról sem. Ez a márka se hibátlan, nyilván. De eddig nem volt különösebb gondom vele, és a kisebb problémák is átmenetiek voltak, jellemzően Android főverzió váltáshoz kapcsolódtak, és frissítés orvosolta őket néhány napon (!) belül... Ha szifonom lenne, még ennyi gond sem akadna, mert az kiemelt platform a szemükben.

    Ami a prémiumot illeti: 6 év alatt nem éreztem szükségét, és amióta bevezették, azóta sem korlátoznak semmiben, ez egy feláras feature, ami nélkül az eszköz épp úgy használható. Nem ekll edzésterv szeméylre szabva, meg étekzési tanácsadás, stb? Nem is kell megvenned, ennyi a történet.

    Az pedig, hogy a teszt utolsó oldalán, az összefoglalóban minden létező negatív, egyben személyes preferenciádon alapuló (Rossz a gomb? Fényes a kijelző? Nem fényes a kijelző? SZERINTED falsot mér a rövid ébredésekről? WTF?!) problémádat leírtad (mindezt kábé 1 hét hazsnálat után!), cserébe az ökoszisztéma zsenialitásáról egy szót nem tudtál írni, szerintem csak az eredeti állításomat igazolja. Vagy, szerinted ez így teljesen korrekt volt? Ugyan már.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák