Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forgonati
őstag
Ne hasonlítsd már egy Rolexhez Jesszus. Az érték, és 30 év múlva is érték lesz, akkor is ellátja a feladatát. De ez? Az össes Vertuba elavult, gagyi hardver került eddig is, és pár év múlva semmire nem lesznek jók, max levélnehezéknek. Szerinted miért halt ki a márka? Nem egy kategória egy minőségi órával. Lesz majd aki megveszi nagyzási mániából, persze. De szerintem nagy különbség van "ár" és "érték" között.
[ Szerkesztve ]
Keelah Se'lai!