Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tetsuo

    aktív tag

    válasz hallador #55 üzenetére

    Hablatyolhatsz, meg magyarázhatod félre a dolgokat, de én erről beszélek.
    Végül is, ők is megmagyarázzák:

    "A Henkel a piacra jellemző „eltérő fogyasztói szokásokkal” magyarázza a hatóanyagbeli eltérést. Azt állítja, hogy a csehországi és a szlovákiai fogyasztók magasabb hőfokon mosnak, mint a németek, ezért, hogy a hidegebb vízben is hasson, több hatóanyagot használnak a német Persilben."

    Ugyanígy a szervízháttér stb. Mit gondolsz miért a Telemaxszal szerződik a sok cég? Mert feleannyiért vállalják, mint a rendes szervízek, a némethez képest meg minimum ötödannyiért.
    Az összes cég megtehetné, hogy hazánkban is normális szervízhátteret nyújt, de akkor legalább kelet-európai viszonylatban meg kéne azt fizetni.

    A Magyar Telekom szivatásai is a Deutsche Telekom miatt voltak/vannak, mert megtehetik. Ahol le lehet rabolni a térséget, ott megteszi a multinacionális cég, mert ez a modern piacgazdaság lényege. Egy cél van: a nagyobb profit.

    Különben te szakmányban tolod a magyargyalázást, ha valaki veszi a fáradságot, visszanézi a hozzászólásaidat, láthatja. Egyáltalán, mi az, hogy mélymagyar bolt? Más népekkel is lehet ilyen szójátékot játszani? Az nem tetszene, mi?

    [ Szerkesztve ]

  • Vesa

    veterán

    válasz hallador #55 üzenetére

    A CBA-s példa jó, valóban a legrosszabb mind közül. Olyan silány minden sajátmárkás termékük, hogy a kutyámnak sem adnám oda. Ennyit a nagy nemzeti magyar tulajdonról, tulajdonosokról. Az ALDI-ban lényegesen jobb minsőség szinte minden, sokkal jobb árakon.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák