- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Nekem sem tetszi, ha crypto hülyeséggel kavar Musk. De csak azért, mert én is pazarló és értelmetlen hülyeségnek tartom ezt az egészet, ami folyik.
Aztán persze lehet fájlalni, hogy ezen a héten éppen nem jött be a piros hetes azoknak, akik öncélú spekulációra fogadnak és tőzsdeszakértőnek hiszik magukat. Nekem jobban fáj az, hogy a valós élet valóban hasznosabb, hétköznapi feladataival összefüggő területein hónapok óta szopatják a gyártók, kereskedők és a lufi spekulálók az eszközbeszerzőket.
Hogy egy hülye hír után elszállnak az árak, mert rámozdul minden ingyenélésben reménykedő arra, hogy felvásárolja a munkaeszközöket lufifújásra. Aztán meg megy a sírás, ha éppen ők buknak rajta, nem csak a cégek és dolgozók, akiknek megkeserítik az életét már régóta.
Az űrkereskedelmi crypto pénz kapcsán pedig nem fognak fellázadni a hold- és marslakók, amiért a földieik kontrollálják és manupulálják a lufivalutát? Drága ám odaköltöztetni a földinél nagyobb kapacitású számító és tároló farmokat. Ahhoz még a starship flotta sem lesz elég. Pláne, hogy még mindig az az egész alapja, hogy mindig a többieknél nagyobb pélót akar lengetni mindenki a haszon reményében.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Azért a kaliforniai környezetvédelmi intézkedéseket sorban meghekkelték az autógyártók és alibi projekteket csináltak. Az egész hidrogénes autós zsákutca is arra ment ki, hogy azt bizonygassák, csak csillagászati áron és kényelmetlenül lehet alternatív energiaforrást használni. S végig azon lobbiztak, hogy had follyon szabadon a benzin.
És akkor jött a tesla és megmutatta, hogy igenis lehet kellően nagy hatótávolságú, sportkocsi teljesítményű és ahhoz képest nem is annyira drága autót gyártani. És fokozatosan optimalizálják egyre népautóbb szintre és egyre olcsóbbra a gyártást.
Azon pedig most se lepődjönk meg, hogy egy termék példányának legyártásában nem csak a nyersanyag ára van benne, hanem a befektetések megtérülésének arányos része és a jövőbeli fejlesztésekre szánt összeg is. Mi kerül a benzines autókban 50 ezer dollárba?
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
nem azt mondta, hogy azóta csak teslát vesznek. Hanem amióta kapni teslát, azóta nőttek meg az ottani elektromos eladások. Amúgy meg a tesla után kezdtek kijönni említésre méltó elektromos autók más cégektől is, nem?
2013-tól kapni teslát norvégiában [link] és norvégiában 2013-ban a legtöb eladott új elektromos autó tesla volt [link]
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz #56573440 #179 üzenetére
hány kijáratra lenne még szükség? 2 méterenként egy?
Itthon azt hiszem 500 méterenként kell legalább egy. A vegas loopnál nem tudom milyenek a helyi törvények, de ~600 méterenként van állomás.És ezen kívül is van vészkijárat. És persze a helyi hatóságok ellenőrzésével és a helyi szabályoknak megfelelően alakították ki. Ez áll a weblapon.
Bár ez a kép azt hiszem nem arról van, hanem egy másik terv:
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Az állítás az volt, hogy "Ennek ellenére csak akkor kezdtek a derék norvégok komolyan elektromos autókat venni, amikor megjelent a Tesla."
De most már te valami teljesen mást próbálsz beállítani előzményként, mert muszáj, hogy valami köpködést tudj rá mondani.
The Model S won several automotive awards during 2012 and 2013, including the 2013 Motor Trend Car of the Year,[33] and became the first electric car to top the monthly sales ranking of a country, when it achieved first place in the Norwegian new car sales list in September 2013.[34] The Model S was also the best-selling plug-in electric car worldwide for the years 2015 and 2016.[35]
Aug 2013 - ekkor kezedték ott árulni. És a nem elektromosok közt is első lett havi szinten többször Annak, hogy nem lett minden hónapban, minden téren első csak az volt az akadálya, hogy nem volt elegendő belőle, ahogy jelenleg is...
Az összefüggés pedig az a teslák és a többi gyártó közt, hogy a teslák mellett kénytelenek voltak kevésbé szar paraméterekkel bíró szériákat kihozni. Előtte volt pár rettenetes fajta (buta, vezérlés nélküli, kicsi akkus járművek)
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
miért akarna kiváltani tömegnyomoros egymás nyakába lihegős metrót, amikor szórakoztató/kaszinó épületeket köt össze a vegas loop. Egy órás buszozást vagy fél órás sétát vált ki a vendégeknek.
Vegas meg eleve különleges dolgokat akar, hogy legyen látványosság. Valami, ami máshol nincs.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz #32839680 #274 üzenetére
ez csak a maszlag... talán az a blokklánc menti egyetlen valós érv, hogy elvileg akárhogy szeletelik, küldözetik, akkor is végigkövethető az út. Csakhogy ezt a jog megköveteli a mai bankrendszertől is. Alapból az összegeket szokták követni, hogy honnan merre megy - elektonikus úton. A készpénzes mozgásnál meg a bankjegyek sorszámát biztosan ellenőrzik néhány ponton. Persze amíg vannak olyan konverziók, más országok, akik kifejezetten a pénzmosást segítik elő, addig lehet ködösíteni.
De ugyanez megvan a blockchain esetén is. Bár követhető lenne a mozgás útja egy coinen belül, de nem névre szóló. Szóval ha valaha lesz belőle pénz, akkor csak személyre szólóan regisztrált walleteket engedhet meg a jog a követhetőség elősegítésére. És persze a pénzmosó coinfajták közti konvertáló, más országokbeli rendszerek használatát is meg kell tiltatniuk, különben ezzel is mossák tovább a pénzt.
Ráadásul a proof of akármi, mindig arról szól, hogy erősebb kutya b@szik. Szóval a rendszeren elosztottsága mindig arra épít, hogy majd minden ember közt szét van osztva a számítási kapacitás. Csakhogy látjuk ez nem így működik a való életben. Vannak, akik óriási számítási kapacitást képesek felhalmozni. Néhány coinnál sikerült is átvenni időnként a döntő többséget és azzal a tranzakció hamisítás lehetőségét megszerezni.
De persze a lényeg továbbra is az, hogy páran nagyon megszedjék magukat. A többiek pedig buknak rajta így vagy úgy. A gyártók és kereskedők köszönik szépen hogy mindent is eladhatnak többszörös áron. Szokásos hülyeség az egész, hogy exponenciális növekedéssel haladjunk bármi áron, mindent szétb@szva közben. Pénzügyi anapfabéták pedig vagyonokat tolnak bele az ingyen pénz reményében. A sok ködösítés mellett végső soron az egyetlen valós érvük, hogy pénzt tudnak kiszedni belőle, amíg nő a fiktív értéke és valós pénzzel befektetőket tudnak becsábítani a lufiba.
-
azbest
félisten
-
azbest
félisten
válasz #32839680 #353 üzenetére
" A világon hány node-ot is kellene támadni ahhoz hogy a blokklánc helyreállíthatatlanul eltűnjön?"
Amúgy ez olyan, mitn a filmekben, hogy a hős kóder megközd a hackerrel a gépen, miközben a logikus lépés a hálózat/áram kihúzása és akkor cseszheti
Az elektromos hálózat vagy internet hálózat sajnos egészen könnyen felborítható. Az elektromosra volt is pár példa, de az internet egy-egy régióban megborítására is volt baleset párszor. Akár egy kábel átvágása is eszkalálódhat durván.A lényeg: sajnos ez az elosztott dolog már nem olyan atombiztos, mint ahogyan annó megálmodták. Vannak olyan pontok, amelyek kiesése egész országokat vagy régiókat ki tud ütni. Szóval néhány megfelelő pont kiiktatásával komolyan be lehet rogyasztani, de legalábbis szigetüzeművé tenni az elosztott hálózatokat is.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
git tamper-evident kapcsán:
Ha force push-sal felteszel valamit, az lecseréli a hasheket és ezért nagyon sikít conflictra, amikor valaki az eredetivel próbálja használni másik gépen. Van kollégám, akinek el kellett magyarázni, hogy szokjon le róla, mert mindig bajt okoz[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz #32839680 #361 üzenetére
A blockchain node-ok interneten át kapcsolódnak Ha kilvöd alóla az internetet, akkor nem kapcsolódnak
Egyébként az internet eredetileg a 3as fajta lett volna, több útvonallal. Csak hát elérte a költségoptimalizálás sok esetben. Meg persze az adatmennyiség miatt is muszáj néhány gerinc vonalnak lennie. Kiütsz egy részt és irc split lesz
Az elektromos hálózat meg nagyon érzékeny az egyensúlyra. Hiába van akár több kábel is, de ha megborítják az egyensúlyt, akkor megborulhat a rendszer és az erőművel önvédelemből leállnak, mert kárt okozna bennük az elmászott frekvencia.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz #32839680 #366 üzenetére
Akkor jön a fejvakarás, hogy melyik fél hálózat az igazi. Gondolom van rá valami eljárás, de igencsak vicces helyzet állhat elő, ha elszeparálódott hálózatokban egy ideig önálló életet él a rendszer és utána össze kellene szinkronizálni a kettőt. [link]
A szopóág akkor van, ha mondjuk invalidálják az egyik felét és pont az volt a te valós tranzakciód és a másik felében erősebb a kutya, de ott máshol a lóvé
Ha jól emlékszem, akkor kínában / kínai kézben van a számítási kapacitás többsége / nagyon nagy része.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- LEGO klub
- Suzuki topik
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...