- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
balaaazs
senior tag
Szerintem ebben a helyzetben az egyén a felelős... főleg a mostani jogi környezetben, de én azon a véleményen vagyok, hogy amúgy is.
Az egyén hozza meg a döntést, hogy beül egy autóba és megbízik a robotban, hogy vezessen. Az autó nem indulna el magától, azért indul el, mert beülök és elindítom, majd saját felelős döntés alapján átadom a kormányt. Egy szoftverben mindig lesznek bugok meg fagyások, irreális elképzelés hogy átadjuk a felelősséget (szvsz)
Nem is vagyok oda a teljes önvezetésért, de a különböző támogató rendszereket (sávtartás, adaptív tempomat stb) nagyon üdvözlöm. Elképesztő különbség 5-600km-t ezekkel végigpályázni, mint ezek nélkül
¯\_(ツ)_/¯
-
félisten
A jogi háttér hiányosságaira hivatkozni erős csúsztatás. Nem kell hozzá semmi különös újdonságot feltalálni, a jelenlegi jogintézmények (legalábbis a kontinentális európai jogban) megfelelő alapokat nyújtanak.
Problémát jelent szerintem az a jogvédői hozzáállás, hogy csak a tökéletest akarják elfogadni, tehát hirtelen megoldást követelnek egy sor olyan problémára is, amelyek az emberi vezetőkkel is bőven fennállnak.
Mondom ezt úgy, hogy közlekedési jogász vagyok és elég sok valós balesetet elemeztem kifejezetten ilyen szempontból.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Robogó, kismotor
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen egeret válasszak?
- Jogász topic
- Futás, futópályák
- Építő/felújító topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...