- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
én megértem őket. ez tényleg egy nagy beruházás. az egy dolog, hogy létre kell hozniuk egy olyan rendszert, amely sepa szabvány üzeneteket küld, és megválaszol legfeljebb 5mp válaszidővel. ez vállalható bármelyik bank számára bizonyos ésszerű tranzakciószám/másodperc mutatón belül. (itt is vannak kategóriák, mert egy otpnél és egy sopron banknál nagyon mások ezek a számok).
aztán az ügyfélszámlán majd egyszer valamikor jóváírják ezeket a tranzakciókat, gondolták ők. aztán valamelyik rákérdezett az mnb-nél, hogy ezt ugye így értették. az mnb meg mondta, hogy természetesen nem, tessék az ügyfélszámlán az összeget azonnal jóváírni. itt azért jónéhány banki vezető szeme fennakadt, mert így a projekt büdzsében és szkópban ugrott egy nagyságrendet.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
sztanozs
veterán
Végül is ők a profit reményében szolgáltatnak, nem jótékonysági szervezetek.
Természetesen csak akkor fejlesztenek, ha haszon (vagy elkerülendő veszteség/bírság) van - mint bármely más piaci elven működő cég.[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
shteer
titán
Én másképp látom már - a psd2-vel is talán jobb lesz nekünk, ügyfeleknek. A fintechek is nyomást jelentenek, a nemzetközi nagyszereplők (apple, fb, ali) pénzügyi piaci megjelenése is kavarja az állóvizet. A még szabályozatlan és törpe kriptopiac, a digitalizációs nyomás, Z generációnak megfelelés, stb.
Nem a zöldeknél bankolok, de a héten láttam bemutatót az innovációs fiókjukról, meg is nézzük a jövő héten.
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
Egon
nagyúr
Hogy a fenébe ne lenne? 10-15-20 éve volt pl. netbank?
Egyébként meg gondoljátok már végig ezt az egész kérdést. Bejön az átutalás indítás kérés, egy előtét rendszerbe (ugyanis a bankok többségének nem a számlavezető rendszere van kilógatva a netre ugyebár...), onnan át kell vánszorognia a számlavezető rendszerbe, közben számos ellenőrzésen át kell esnie, aztán ha zöld lámpát kap az utalás, annak el kell küldődnie - mindezt úgy, hogy ha közben bejön mondjuk egy korábbi kártyás vásárlás, vagy egy állandó megbízás alapján indul mondjuk a közös költség átutalása pont abban az időpontban, akkor nyilván sorban állás van stb. Mindezt 5 mp alatt. Nagy taps az MNB-nek. Nyilván fájt volna az ügyfélnek, ha az 5 helyett mondjuk 30 vagy neadjisten 50 mp lett volna a célkitűzés...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
sztanozs
veterán
A készpénz-kezelésben és lakossági hitelezésben (amit a tömegek látnak) nincs új a nap alatt. Sok minden nem fejleszthető, a felhasználóknak sincsenek nagyon konkrétan megfogalmazott fejlesztési igényei. Amennyiben lettek volna ilyen komoly igények, azért azt a piac lereagálta volna (komoly piacszerzés érhető el egy időben lereagált változással). Persze történt ez-az, pl. a netbankok fejlődtek, szépültek (10-15 évvel ezelőtti állapothoz képest). Némi analitika is elérhető már a legtöbb helyen.
Az utóbbi időben a fintech "cégek" megjelenése persze felkavarta egy kicsit a piacot, ilyen például a publikus API (amit a PSD2 előír), de ez pont a bankok érdeke ellen van (másnak átadni az ügyféladatokat), ezért ez szabályzói indíttatás nélkül nem kivitelezhető (amúgy semmilyen más szektorban sem).A vállalati szolgáltatások terén viszont komoly fejlődés volt az elmúlt 10-20 évben, de ez nem igazán tartozik ide.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
sztanozs
veterán
Nem nézem le, egyszerűen megjegyeztem, hogy nálunk is bevezették és a kutyának se kellett. A bevezető bank dolgozóin kívül kb 500 ügyfele volt a szolgáltatásnak. A bevezető cég érdekes módon nem idehaza, hanem végül kínában járt sikerrel ezzel a megoldással.
Nálunk, ahol minden településre jut(ott) egy bank/takszöv/atm, és a lakosság 50%-a kivette egy összegben a fizetését (ha nem borítékban kapta meg rögtön - félig feketén) semmi szükség nem volt erre.JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...