Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kola.11

    tag

    válasz geri| #13 üzenetére

    "Az egyik legfontosabb kérdés, amit az egyetemen belémvertek:
    Mi jobb az elégedett fogyasztónál? A visszatérő ÉS elégedett fogyasztó.
    Ha én megvettem a telefonomat, és az közel tökéletes, akkor nagyon sok ideig nem költök telefonra. [HTC forgatókönyv]
    Ha én megvettem a telefonomat, és az kielégíti az igényeimet /viszonylag/, viszont ígéretet kapok az esetleges hibák (SZÁNDÉKOSAN BENNE HAGYOTT) javítására, akkor megnyugszom, használom, és amire kijön a következő telefon, nagyjából megelégszem a jelenlegivel.De ott a lehetőség, hogy az újabbat megvegyem. [Apple forgatókönyv]

    A 3.0-ás frissítésnél mindenki majd elélvezett, holott csak olyan dolgokat kaptunk meg, amiket, már a legelső iPhone generációban is tudtak volna frissíteni, de minek? Megveszed az újat, befizeted a frissítés költségét.
    Minden frissítésnek megvan a maga tervezett időpontja, helye, hogy a fogyasztói igények kielégítése szakaszosan, ne pedig egyszerre történjen meg, mert ha eldurrogtatják az összes puskaport, akkor mit hoznak majd ki a következőre. Elsőre meg kell elégednünk azzal amit kaptunk (érintőképernyős telefonok 'úttörője'), aztán majd meglátjuk.
    Az Apple filozófiája, az vásárló/fogyasztó a vállalathoz kötése, hiszen máshogy nem is boldogulhatunk (kell az MMS, kell a copy/paste, kell a macbook air-be a külső meghajtó, kellenek a microsoft kompatibilis szoftverek, és még sorolhatnám)."

    Yes!!!

    Maximálisan egyetértek! Mondjuk, azért mindig várom a köv. frissítéseket, hátha nyújt valami újat anélkül, hogy új hardvert kellene vennem mellé (egy darabig még jelentősebb kompromisszumok nélkül szeretnék használni az iPhone 3G-met).

Új hozzászólás Aktív témák