- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Az túlzás, hogy eltitkolták volna, ebben a cikkben azt emlegetik, hogy az mcas magától visszakapcsolódása is le van írva az egyik dokumentumban. Egyébként tényleg elég kemény, hogy mi a módja a rendszer kiiktatásának, hogy ne akarja földbe állítani a gépet, ha megbolondul egy hibás szenzortól [link]
Pedig régebben is voltak már hasonló okokból balesetek - nem megfelelő kiképzés, nem megfelelő szoftver, ami felülbírálhatatlan a pilóták által, ha nem tudják pontosak, hogy lehet tönkretenni. Nem tanulnak a hibákból.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz #06658560 #53 üzenetére
Az a baj, hogy pont a légitársaságok kérése egyre több esetben az, hogy ne kelljen átképezni a személyzeteket. De a jelek szerint már az alapszintű képzéssel is komoly bajok vannak. Ezt meg nem lehet a gyártó számlájára írni, ők csak egy szereplők az egészben. A légitársaságokat ugyanúgy meg kell ezért farkalni. A légibiztonsági előírásokban meg szigorítani a kiképzésre és a légialkalmassági vizsgára vonatkozó feltételeket.
Vesa: Már bocsáss meg, de ez nem igaz. Az MCAS gyakorlatilag a FBW egyik szubrutinja.
-
kaposznyak
aktív tag
válasz #06658560 #147 üzenetére
Szóval szerinted a jelenleg 1000 milliárdokat kereső és még pár évtizedekig az ellátást fenntartani képes, gazdaságuk jelentős részét az olajra alapozó országok nem tesznek erőfeszítéseket az irányba, hogy ez a helyzet fennmaradjon?
Ugye az álomvilágodban egy kicsit sem zavar a valóság?
-
kaposznyak
aktív tag
válasz #06658560 #149 üzenetére
" mindegy, hogy elégetik, vagy ruhát készítenek a termékükből"
Azért nem mindegy, mert az eladott olaj kb. 80% lesz valamiféle üzemanyag.
Gondolom te sem hiszed, hogy ha hirtelen nem lenne szükség arra a 80%-ra, azt majd valaki felvásárolja, hogy otthonkát csináljon belőle?
-
edward2
addikt
válasz #06658560 #173 üzenetére
A pilótáknak nincs tudások a gép technikai működéséről. Nagyon felületesen tudnak 1-2 dolgot. Nekik ez teljesen irreleváns. De ha beülsz egy BMWbe vagy egy fapados suzukiba akkor neked ugyanúgy tökmindegy milyen hátsó elektronikák vannak az autóban. Vezetned kell nem okoskodni hogy az ESP épp mit csinál a kormányzással.
(#175) Vesa
Ja én vagyok a szekértő: "Semmi nem támasztja ezt alá, maradjunk annyiban." Na mesélj kérlek. Mi az a nagy semmi ami nem támasztja alá, mert úgy tűnik te vagy valójában a szakértő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5