- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz Bluverkill #49 üzenetére
En pont azt mondom, hogy az, hogy erősebb az egyik vagy masik, keves. Az X1X is eros(ebb), játékok terén nem tudta ebben a generációban azt hozni, mint a PlayStation.
A játékok adják el a konzolt, nem a képességek.W | W | H | W | W | W | H
-
Kansas
addikt
válasz Bluverkill #49 üzenetére
Senki nem mondta, hogy az XBOX nem erősebb. De, erősebb, vagy 20%-kal nyers FLOPS-ban GPU téren. Hogy a CPU-nál melyik megközelítés a jobb, kérdéses - a fix órajelekre talán picit könnyebb hűtést és programot is tervezni, a boost-os megoldás meg rugalmasabb, igény szerint lehet izmosítani a CPU-t vagy a GPU-t, bár azt mondják, determinisztikus a boost működése(ugyanolyan terhelésre mindig ugyanúgy viselkedik), tehát elvileg az is tervezhető.
Amit én vitattam, az pont ugyanaz, amit Abu ír a cikkben - az, hogy esetleg más a neve a feature-öknek, nem jelenti azt, hogy nem ugyanazt tudják... a vas alapvetően ugyanaz, a differenciáló feature-ök nem a CPU/GPU részben vannak, hanem az I/O-banés körülötte(pl. audio).
De majd kiderül - pl. ha nem csak a neve más, hanem tényleg DXU mesh shader helyett a GCN-es szintű primitive shader van benne, az baromi gyorsan kiderül az első azt használó multiplatform játékban, lévén a régebbi primitive shader jelentős extra számolási kapacitást igényel a mesh shaderhez képest, ez azzal együtt, hogy a GPU névlegesen 20%-kal gyengébb, látványos különbséget kell magával hozzon, vagy külcsínben, vagy sebességben...Egyebekben javarészt egyetértek Ctrl+Alt~Del-lel, a konzolt a játékok adják el(azok amiket megvehetsz és azok amiket már meg is vettél), vagy az ára, vagy a kompaktsága(egy átlagos gamer PC-hez képest a PS5 is kompakt, mITX/STX alapon meg ugyanaz a teljesítmény többszörösébe kerül) - az ereje csak 3-4. a sorban, mert hát mindegy mennyire erős a PS, nem fog rajta "jól" menni a Halo, ahogy az XBOX-on sem a Spiderman...
#48RudY:
Konkrétan a hazugság/csúsztatás az, hogy a Sony konzoljából kihagytak olyan feature-öket, amik az RDNA2 architektúra részei, és az XBOX-ban benne vannak. Atmos kapcsán az általad linkelt cikkben nem úgy rémlik, hogy Dolby Atmos for Headphones lenne, hanem a sima Dolby Atmos, mindenhol kiemelik, hogy kompatibilis HW kell hozzá. A Headphones cucc az opcionálisan megvehető extra.
Idézet:
"Enable Dolby Vision or Dolby Atmos by downloading the Dolby Access app and connecting an enabled TV, soundbar, home theater, or monitor to your platform device via HDMI. You can also activate Dolby Atmos for Headphones with a one-time purchase in the Dolby Access app, or purchase select partner headsets that include Dolby Atmos for Headphones activation."[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.