- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A hagyományos 3 focicsapatra tervezett járművekkel, humanoid sofőrökkel képtelenség. A csúcsforgalom heringesláda, csúcsidőn kívül meg akár csudapesten is van, hogy 1+órát kell várni a járműre, amin utazik 2 utas. Ha meg a hálózattól elszakadnál és mondjuk egy 50km-re lévő kisfaluban van 10perc dolgod, akkor arra rámegy az egész napod.
SzVSz átszabott de EGYÉNI önvezető járművekre lenne szükség, ami utasonként nem használ 1m2-nél több helyet és alkalmasint repülni is tud. Tippre még egy 100 év és meglesz.
"Regeneratív fékezés mond valamit?" - Ennyi
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
"Regeneratív fékezés mond valamit? Egy elektromos autón alig fogy a fék."
Tudtam, hogy ugrani fog rá valaki.
Ezért írtam, kb ugyanolyan mértékben. Városról szól a történet és nem előre számolható fékezésről.
A gumik szempontjából meg tökéletesen lényegtelen, hogy az elemésztett energiával mi lesz. Jobb esetben visszatáplálódik, de ettől a gumik nem fognak kevésbé kopni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
llax
senior tag
Azért is írtam külön, hogy a Prius nagyjából a Golf-al összevethető, ahhoz képest lesz sokkal kisebb az abszolút légellenállás.
Abszolút számokban a Golf légellenállása majdnem akkora, mint a Model X-é és kicsit nagyobb, Model S-é (ami 2 kategóriával nagyobb autó, azaz a Passat-nál is nagyobb 1 számmal). Külön érdekesség, hogy a legutóbbi néhány Passat együtthatója annyival kisebb a Golf-énál, hogy az abszolút légellenállása nem nagyobb.
A többi"hatchback" formának is nagyon magas az együtthatója, itt-ott még a kombiké is jobb, a szedánoké és a "sportkombiké" sokkal jobb. Ez akkor az érdekes, ha ugyanabból a típusból van többféle karosszériaváltozat, mert a homlokfelület ott majdnem azonos.
[ Szerkesztve ]