Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz Rusi #39 üzenetére

    Mondjuk ehhez az hozzátartozik, hogy az emberek úgy viselkednek a szolgáltatókkal ahogy az velük. Nem véletlenül terjedt a "g*ci szolgáltató" hozzáállás mert igen csak rászolgáltak.
    Nekem több mint 10 éve van mobilom és volt pár elég extra kalandom, pedig alap kártyás vagyok mióta az eszemet tudom. Kb 2 hónapja szenvedek azzal, hogy a szolgáltató szerint van 40.000 Ft tartozásom egy olyan előfizetésből amit nem kötöttem meg, lévén kártyás vagyok és tök elég nekem. Ezt is csak onnan tudom, hogy a mobilnetemet nem aktiválták újra (netezzmobilon 500, havonta vonják kártyáról) a tartozás miatt. Se csekket nem kaptam se semmit előtte. Be kellett mennem megkérdezni, hogy miért nem aktiválják újra a netem. Akkor közölték, hogy 40k tartozás itt akarom fizetni vagy csekken. Amikor kértem, hogy mutassák meg a szerződést az aláírásommal ment a "hát ezt nem lehet" meg "most nem tudjuk" meg a többi kertelés...
    Másik szintén nem túl lelkesítő eset amikor megszüntették a díjcsomagom kb 4 éve és szó nélkül átraktak egy olyanba amiben konkrétan 3x annyiba került minden kivéve az MMS-t (amit annyit használok). Csak néztem hova tűnik állandóan a pénzem... Egy értesítés nem lett volna rossz...
    Pedig jó ügyfél vagyok, nem volt soha tartozásom és régen mindig tőlük vettem a készülékeimet is (3310,3410, 3100, 6500 Slide még a régi nokiákból). Nem panaszkodni akarok, csak mondjuk én se biztos, hogy olyan lelkesen fizetnék mindent és lelkiismeretesen mosolyogva fogadnám, ha a szolgáltató piszkál.

    Mellesleg elhiszem, hogy 2-3k előfizura nem lehet 0 Ft-ért elhozni egy S4-et, de azért az igen csak vérlázító, hogy itthon 12k meg 20k előfizuval is ki kell csengetni a független ár közel 70-80%-át. Esetleg ha jó napod van csak a felét. A direkt átbaszásokról meg nem is beszélek amikor drágább előfizuval, hűséggel mint függetlenül. Ha a szolgáltató szemétkedik, az emberek is fognak. Ha az emberek szemétkednek a szolgáltató is fog. Ez egy öngerjesztő folyamat. Valakinek lépni kellene az emberi állapotokért és szerintem ennek a szolgáltatóknak kellene lenniük. Ha nem kell ügyeskedni a normális áron vásárláshoz, akkor nem fognak ügyeskedni az emberek (persze nem azonnal lesz ez így de meglepően hamar).

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • nemlehet

    őstag

    válasz Rusi #44 üzenetére

    Hm, hát nem akarok belemenni egy közel értelmetlen ping-pong-ba, de azért ragálok azokra amit írtál.

    Alapjaiban nem támadni akarom a szolgáltatókat, mert tudom, hogy mint profitorientált vállalkozások nem azért vannak, hogy én jól érezzem magam. Mégis azért itthon elég sok olyan eset és kondíció van ami egy nyugati országban nem nagyon fordulhat elő.

    Aki késéssel fizetget teljesen jogosan van piszkálva, de ugyan akkor azért kapásból tudok 5-6 ember mondani akinek pl nem válaszoltak a TÖRVÉNYILEG meghatározott időn belül a panaszára, nem úgy és nem akkor aktiválták a szolgáltatásit ahogy annak lennie kellett volna, vagy szépen elhallgattak 1-2 részletet a szerződéssel kapcsolatban. (Persze tudom apróbetű, de azért ember legyen a talpán aki mindig minden szerződést elolvas, megért 1-2 perc alatt és levonja belőle a megfelelő következtetéseket. Nem véletlenül van olyan bonyolultan és összetetten fogalmazva illetve hivatkozva elérhető, de aláíráskor nem kéznél lévő szabályzatokra és dokumentumokra). Érdekes módon ha az ember hibázik akkor azonnal a sarkán vannak, ha a szolgáltató akkor meg így jártál. Csoda, hogy az emberek zokon vesznek akár teljesen jogos dolgokat is?

    Jó, lehet rosszul fogalmaztam. Nem újraaktiválják, hanem" nem függesztik fel". A lényeg az, hogy kártyás csomag mellé rendelhető, minden hónap elején szépen levonják az 1600 Ft-ot. Ha nincs elég egyenleg akkor felfüggesztik. Eleve tudtommal előfizetés mellé nem lehet ezt kérni, ezért is volt furcsa. Az irataimat egyébként nem lopták el és soha el sem vesztettem semmi ilyesmit amivel előfizetést lehet kötni. Az egész eset nagyon furcsa számomra. Az meg had ne érdekeljen már mint végfelhasználót, hogy ez központi vagy partner üzlet éppen. Ha ki van írva b*szott nagy betűkkel, hogy Telenor akkor tudják az ilyesmit megoldani ne csak hebegjenek habogjanak. Mindegy azóta már sikerült elintézni, hogy minden a régi kerékvágásban menjen, de érdekes módon először ugye mindenképpen ki kellett volna fizetni amit majd visszaadnak, majd jött a részben kell befizetni, ami eljárási díjjá módosult amiből a végére lett a 2 kattintás és minden ok.....

    Igen, lehet, hogy ez a törvény, hogy értesítést kell küldeni, nekem is ezt mondták, hogy biztos csak elkevertem, meg hogy biztos nem volt elég hely a telefonomban azért nem kaptam meg. Egyik sem valószínű (bár 0.01% esélyt adok neki). Egyszerűen megszűnt a díjcsomag ők meg átraktak valamibe ami a "hivatalos megfelelője". Most nem fogok pár ezer forint miatt perelni, meg feljelentgetni amit ők is nagyon jól tudnak. Éppen ezért olyan jövedelmező ez, hiszen 10k embernél bejátszva már jelentős összeg lesz belőle. Kicsit összeesküvés elméletnek hangzik, de az állam is csinált ilyet régen többször is. Random vállalkozások számláját inkasszálták majd évekig tartó huzavona után visszautalták a pénzt. Persze ez az infláció miatt kevesebbet ért+az állam addig is használhatta.

    Nem heppje a szolgáltatónak az én piszkálásom, de ettől még van akit gyakran betalálnak ilyesmivel. Pl engem, pedig egy feltöltőkártyás csomagon nem lehet nem rendesen fizetni. Attól, hogy neked még nem volt tűz az otthonodban nem is létezik ilyesmi? Ugye hogy ugye....

    Hát az, hogy pár tucat ember dílerkedik had ne érdekeljen engem. Ahogy a szolgáltató sem azért van, hogy nekem jó legyen, én sem azért, hogy neki az legyen. NEM fogom elfogadni, hogy ÉN azért szívok mert MÁSOK visszaélnének a dolgokkal és A CÉG félti a profitját. Teljesen jogos, hogy nem tetszik, hogy ugyan annyi pénzért én kevesebbet kapok mint egy osztrák vagy egy angol. Persze értem én hogy miért, csak őszintén szólva lesz*rom. Oldja meg! Elég szigorúak a magyar szabályok, személyivel meg kutyafülével lehet csak bármit is venni. Nem hiszem el, hogy nem lehet megoldani a dílerkedés problémáját.
    Az időleges jó ajánlatokról meg írtam, hogy van ilyen ezt elismerem. (bár lehet nem volt elég egyértelmű). Csak az a baj, hogy lehet nekem pont nem ez kéne, nem tetszik, tiltja a vallásom (ala a mit tudom én milyen Rabbi kijelentette, hogy csak a Nexus 4 módosított rendszerrel elég kóser) stb. Nyugaton érdekes módon majdnem minden készülék elérhető szerződésesen emberi áron (jelképes összegért 2-3-10k forintért) nem horribilis előfizetéssel. Itthon is így kéne lenni, akkor egy szavam nem lenne.

    Egy szó mint száz, bár részint érthető miért van ez így egyszerűen nem mondhatod azt, hogy korrekt ami itthon megy.....

    [ Szerkesztve ]

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • nemlehet

    őstag

    válasz Rusi #47 üzenetére

    Szerintem az "Oldja meg" pont helyénvaló a hozzáállás, hiszen őt sem érdekli, hogy a megemelt percdíjakat honnan teremtem elő :) De ezzel nincs is semmi gond az üzlet már csak ilyen.

    Szerintem meg lehetne oldani. Mondjuk akinek jó előtörténete van az adott szolgáltatónál/szolgáltatóknál az jogosult lenne ilyen jellegű kedvezményekre. Esetleg egy ember csak 1-et vihetne 0 forintra stb. Ez még mindig sokkal jobb lenne mint ami most van. Persze mindent ki lehet játszani, de ha mondjuk kell minimum 5 év "jó magaviselet" egy 0 forintos S4/iPhone/One-hoz és bármi ilyen gyanús dolog kinullázza az előtörténeted az egy elég jó megoldás lenne a dílerkedés ellen. Persze van hasonló hűségprogram, de többnyire csak cégeknek és én pl hiába vagyok 10 éve ugyan ott nem vagyok jogosult semmire.

    Nah mindegy ezen kár feszengeni :) Úgy sem attól fog megváltozni ez a dolog, hogy itt vitatkozunk rajta. Én maradok a független nem premier készülékeknél kártyásan, a szolgáltatók meg adják annyiért amennyiért akarják. Ha esetleg megváltozik a jelenlegi trend, majd megint vásárlok ott.

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • nemlehet

    őstag

    válasz lexter00 #66 üzenetére

    Köszi az elismerést :D Mondjuk mivel nem ez a munkaköröm lehet, hogy valami miatt nem megvalósítható, de őszintén szólva én úgy gondolom , hogy itt is inkább az van mint Magyarországon sok helyen: Azért nem lehet egy problémát megoldani, mert nem is akarják. Nekik ez így halál jó, az emberek meg hülyék és fizetnek.

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

Új hozzászólás Aktív témák