- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
noPublicFG
senior tag
válasz angyalpc2 #38 üzenetére
Tedd ignore-listára, nem méltó semmire, mert egyszer erre, egyszer arra beszél, éppen, mikor kivel lehet kötekedni...
#42peugeotmate Elektromos autók közt ajánlom figyelmedbe a Renault Twizy-t. Mindennek megfelel, amit hiányolsz!
Nem elektromosban pedig a Smart. (Vagy az én lef0slott, munkábajárós Opel C Corsa-m.) Kirándulni, meg van másik...[ Szerkesztve ]
plus ça change, plus c'est la même chose
-
azbest
félisten
válasz angyalpc2 #38 üzenetére
már 20-30 éve megy az etetés a hidrogén autókkal, mégsem lett belőle semmi. Azért nem lett belőle semmi, mert a hidrogén tárolása nehéz és drága. Cseppfolyósítóva, behűtve kell tárolni és még a fémen is átdiffundál. Nagy és nehéz tartályok kellene hozzá.
Ez az egész hidrogénes személyautós téma egyedül azért lett felhájpolva, mert kaliforniában a kötelező környezetbarát autó kvóta kapcsán ezzel akarták bizonyítani, hogy életképtelen és emiatt meg kell maradni a benzinnél. Ezek miatt kaptak folyton haladékokat a autógyártók, mert sehová nem jutottak a hidrogénessel, mindig megmaradt egy-egy demó autó szintjén.
Esetleg teherszállításban lehetne valami előnye, de az is eléggé necces.
A hidrogén hátrányai miatt sokkal reálisabb akkor már a levegőből gyártani hagyományos használatra való műbenzint megújuló energiából. De rengeteg energia kell a hidrogénhez és a műbenzinhez is, szóval jóval drágább, mint bármi más. A sima akku töltés sokkal hatékonyabb és ezért olcsóbb, mint az, hogy áramból valami mást gyártsanak, hogy aztán abból áramot nyerjenek. És jelenleg főleg földgázból gyártanak hidrogént, mert az olcsóbb.
[ Szerkesztve ]