- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peugeotmate
őstag
válasz <Adamsky> #39 üzenetére
Sajnos nem ismerjük, hogy mekkora a táv az otthon és a különböző különórák között, így nehéz más alternatívát vázolni konkrétumok nélkül. Az elektromos autó önmagában nem megoldás semmire, tudatos használat (jobban szólva NEM használat) ami valóban kevésbé terhelő a környezetre. Természetesen a SUV-ok okafogyottak, hisz a belső terük sem praktikus és hatalmas helyet vesznek el az életterünkből.
Én igazából arra gondolok, hogy amikor az autó valóban hatalmas előny, az az mikor az ember rengeteg cuccal pakol például, vagy többedmagával utazik hosszabb távon, ami más eszközzel nehezen/alig megközelíthető. Ilyenkor viszont egy városi autó sem lesz jó, mivel abba kevés dolog fér. Egyterű vagy egy Berlingo (és társai) méretű autó lenne jó, ami pakolható is, de emberek szállítására is alkalmas. Alkami jeleggel használva lenne. Más esetben mikromobilitási eszköz és más közösségi közlekedés együttes használata például az esetek döntő többségében elég kéne legyen, amikor saját magunk helyváltoztatása A-ból B-be a cél. Mindig megmosolyogtató, amikor emberek védeni próbálják azt, hogy önnön maguk 50-100-120 kg-os súlyuk szállítására egy másfél-két tonnás jármű üzemeltetése az optimális.Hieronymus
Kicsik, fürgék és könnyű velük parkolni.
- Kicsik? Mihez képest: bérház, SUV, kerékpár, roller, távolodó bkk busz? Kiterjedése a például hozott autóknak is leglább 1,75 x 3,5 x ,175 méter! Nem lépek át felette ha az utca túloldalára átmegyek.
- Fürge? Mikor: kukásautó mögött, piros lámpánál, dugóban állva, parkolni készülő autó mögött torlódva?
- Könnyű parkolás? Hol: Tompa utca (IX. ker.), V. kerület, Campona bevásárló központ (XXII. ker.), fel-alá körözve parkolóhely keresés közben?Az araszolós torlódás nagyon fekszik nekik.
Az araszolós torlódás a városi élet SZÜKSÉGES velejárója? Erre rendezkedik be valaki, hogy milyen jó lesz egy haladásra tervezett járművel dugóban araszolni?!
Álló helyzetben nincs fogyasztás és a fékezések visszatáplálnak némi energiát
A légkondi, az elektromos fogyasztók és az autó fenntartása és üzemeltetése ugyanúgy minden egyes másodpercben fogyasztásnak minősülnek ugyanis fizetsz érte!
[ Szerkesztve ]
meg
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...