Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pityu.

    nagyúr

    Nos az esetem a következő,anno vásároltam egy xiaomi redmi note 7 mobiltelefont a finominfo.hu ról ahol azt írták ,hogy 2 év gyártói jótállás van a telefonon amit vettem,a garancia papíron nagy betűkkel rajta is van,hogy eustock.Szóval egyik nap éppen ki akartam kapcsolni a telefont amit amúgy tokban hordok,ha megyek valahova még egy plusz öv tok is van,hogy minden sérüléstől védjem,plusz sosem dobálom vigyázok minden cuccomra,kiesett a bekapcsoló gombja.Rögtön kerestem is a szerviz elérhetőségét és már hívtam is,annyit tudtam elsőre,hogy xiaomi hivatalos szerviz erről több helyen is azt írták az lengyelországban van és majd oda kiviszik a telefont javítani.Na kiderült,hogy a WayteQ szervizbe került a telefon de többen is azt kérdezték az meg ,hogy lehet mert elméletileg nem ők a hivatalos szerviz.Szóval a lényeg ma kaptam egy választ a kérdésemre,hogy a telefon mikor készül el ,a válasz az volt a gomb cserére nem vonatkozik a garancia,de kérdem én,hogy ha nem dobálom,nem tárolom helytelenül,nem rendeltetés ellenesen használom a készüléket és csak úgy kiesik a gomb,azt miért nekem kéne kifizetnem,mert azt írták 2 hét az alkatrész megjövetele és 6000Ft a szerelési díj,vagy vissza is küldhetik így a telefont ahogy van.Szóval ha nem én okoztam a hibát mert semmi más gond nincs a telefonnal,akkor csak dísznek adnak 2 év garanciát a készülékre?Miért nekem kéne fizetni egy olyan dolgot amiről nem én tehetek?

    Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

Új hozzászólás Aktív témák