- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
madeec
csendes tag
Szerintem azért rossz a koncepció, mert eleve egy műszaki tárgyat nem lehet felvértezni emberi érzelmekkel "... ellened fordul", "szuper kedves", ezek mind-mind értelmetlen dolgok. Persze vannak, akiket ilyen reklámokkal meg lehet téveszteni, és hatni lehet rájuk, mindazonáltal én a djuice-ból több fantáziát néztem volna ki.
A másik kérdés, hogy "miért fordulna ellenem a telefonom", valamint mitől válik egy telefon "szuper kedvessé"?? Mi a viszonyítás alapja? Ha nem azt csinálja, amit én szeretnék, vagy éppen azt csinálja?
Nagyon sok kérdés merül fel a reklámokkal kapcsolatban, s ahogy olvasom sok embernek nem igazán jönnek be ezek a mostani reklám típusok, mint pl. ez sem.
Ez a személyes véleményem.