Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huma

    addikt

    válasz Angel1981 #5 üzenetére

    Bár én is tartottam tőle az elején, de a jelenlegi skillrendszer szerintem jobb mint a D2-ben lévő.
    Az meg hogy automatikusan osztja a pontot a gép, nem sokat számít. D2-ben is nagyjából hasonlóképp voltak elosztva a karakterek tulajdonságpontjai.

    Én is barbárral vagyok és nagyon jól használható skilljei vannak. Két egykezes fegyverrel és fegyver+pajzs kombóval is nagyon jól lehet haladni. De kétkezes fegyverrel is életképes.
    Az egyik legerősebb kaszt.

    Az meg hogy az elitek szívatnak miért probléma? A játékosok akarták, hogy nehéz legyen a játék. De amúgy hellen kb 2 másodperc egy elit 60-as karakterrel. Szóval annyira azért nem erősek.

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • Huma

    addikt

    válasz Angel1981 #10 üzenetére

    Legalább felélénkül az ember mikor jön egy elit csapat. :D
    Szerintem jól van ez így ahogy van. Ha a sima mobok is erősebbek lennének akkor elég lassan lehetne csak haladni. Ha meg az eliteket gyengítenék akkor nem jelentenének kihívást.

    AH nélkül is jól lehet haladni. Ha mégsem megy egyedül akkor csapatban kell menni. Végülis a D3 co-op-ra lett kihegyezve. Csak ezt sokan nem veszik figyelembe.

    (#12) Kareszovics:
    Reménykedem benne hogy ingyen kapjuk majd az extra tartalmakat. (nem kiegészítőre gondolok)

    (#11) Tigerclaw:
    Nekem is eléggé hiányzik belőle a változatosság. Tudom hogy mindig is egy faék egyszerűségű játék volt, de lehetett volna nem lineárisra is csinálni. Máris nagyságrendekkel megnövelték volna a végigjátszási kedvet.
    AH-val nekem nincs különösebb bajom. Ha ésszel csinálja az ember akkor vesz-elad és a végén pozitív mérleggel jön ki belőle.

    [ Szerkesztve ]

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • Huma

    addikt

    válasz Angel1981 #16 üzenetére

    Milyen volt a csapatfelállás? 1 tank, 1 ranged?

    Szerintem a 4 is bőven jó. Már így is eléggé beakasztja a gépem. No meg nem is látok semmit a sok effekttől. Néha gúvasztom a szemem, hogy most hol is vagyok és mi csinálok. Volt olyan hogy leütöttem az ellent és abbahagyta a harcot a karakterem, de nem vettem észre rögtön hanem ott álldogáltam a tömeg közepén.
    Szóval engem sokkal jobban zavar ez a sok effekt.

    Amúgy megnéztem egy régebbi D3-m videót és nem egy jó ötletet kivettek a játékból. Pl a Witch Doctor meg tudta fertőzni a kutyáit sáskákkal amivel automatikusan megfertőzték az ellenfelet. A siegebreaker kettétépte/harapta a játékosokat. Volt létra amin lehetett mászkálni. Meg ilyenek.

    Számomra nem lett eléggé darkos a játék. De ennek ellenére nagyon jól néznek ki a helyszínek.

    A pony level meg elég gyerekes bosszú a készítők részéről, de lelkük rajta.

    (#24) Kareszovics :
    Én a múltkor is találtam egy új mellékküldetést pedig már vagy 350 órát játszottam vele.
    De amúgy valóban. Egy-egy patchban hozzácsaphatnának egy-két acsit meg mellékküldetést.

    [ Szerkesztve ]

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • mikromanus

    veterán

    válasz Angel1981 #5 üzenetére

    Lehet nem fogsz szeretni a véleményemért, de amiket írsz azok tipikus casual játékos "problémák". Az infernoig kb wc papírban magatalálósan is gond nélkül el lehet jutni. Esetleg pár garasért vehetsz időnként jobb dps-es fegyvereket AH-ban. Ez nem lehet gond, mert az elején szinte arannyal akarnak agyonvágni az ellenfeleid (legalábbis jó sok kupac potyog, egész jó mennyiség is + AH-ban a "kis" fegyverek párezer aranyért simán megszerezhetőek). Egy jól sebző fegyverrel pedig igazi terminátor stílusban lehet nyomulni.
    Az igazi kihívás infernon kezdődik. Mondjuk erősen nerfelték, de így több ember bepróbálkozik tán vele. Akkor apró hozzáfűzések:
    1. a stat és skill psztás szép meg jó, de D2-ben sokáig nem vot lehetőséged semmit se módosítani. Ha elcsesztél valamit, akkor húzjhattál új karaktert. Az újraskillezést épp ezért tokennel és quest jutalomként később betették. Meg aztán pár pont rakosgatása irtó nagy "szerepjáték". Főként mikor minden build így indult: "str-dex: minimum a cuccra, vagy dex több a jó blokkhoz, mana: semmi, ha ide teszel elcseszted a karaktert, vita: minden többi".
    A változatosság a skill elosztásban, rúnahasználatban és a megfelelő felszerelés összeállításban van most. Erről lejjebb kicsit bővebben írok.
    2. csacsiság. láttam barbárt kétkezes fegyveres builddel (DPS barbár amolyan majdnem glasscannon, de mindent leüt). A két fegyveres megoldás eleve elvetélt ötlet szerintem. Lehet van egy jó build belőle, de nem fekszik a harcstílus. Fene se fog szaladgálni meg pörgettyűzni nulla védelemmel (az a gáz, hogy simán lehet vele haladni és nem is nagyon halnak vele).
    Az egy fegyver és pajzs taktika sokkal stabilabb: ritkábban halsz, jobbak az ellenállásaid, több skill kombót használhatsz, több időd van reagálni.
    Skillben kb 4-5 használható minimum van. Mármint egyszerre. Amúgy is csak 6 érhető el egy időben :D. Mondjuk a "fő" skillben nekem csak a frenzy jön be, de a többi skill elég jól variálható és életképes. Gondolom nem inferno alapján ítéltél. Csak úgy írom, hogy előtte nem sok minden kell. DH-val kb alap támadással mentem végig. Néha kellett csak használni az "1" és "2" gombos skilleket. Alap +2 időszakos skillel lenyomtam hell diablot is kb magatalálós cuccokban (fegyvert szereztem azért Ah-ból, mert a DPS az hasznos)

    3-4. ha nem ismered fel a jó cuccokat, akkor bizony neked tényleg "kevés jó" esik :D Nem csak egy hasznos + stat tulajdonság van. Fegyver példáján ami jó: DPS, statok, Attack speed, Critical dam, socket, Life on hit.

    Picit azért tágabbak a lehetőségek.

    5. rossz a skillezésed ha már hellen is szívsz velük. Ja, meg a cuccaid is használhatatlanok gondolom. Vagy csak fél kézzel sörözés közben nyomulsz? :D Nem kellene, hogy gondod legyen belóőle. Ennyi idő után meg pláne.

    Amúgy meg ha 2 hónap után csalódtál akkor a játék szerintem sokkal jobb a piacon levő játékok 95%-nál. Ha 1-2 óra után már unod, akkro érteném a "csalódást". Eljutottál már infernóra? Ennyi beleölt idővel elvileg ez már nem elképzelhetetlen. Persze ha kétnaponta jutott egy-egy óra a játékra akkor lehet...

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • vhunor

    őstag

    válasz Angel1981 #10 üzenetére

    Hagyjukmár, inferno act 2-ig úgy mentünk haverokkal, hogy semmit nem vettünk AH-ból. A D3 a második résszel ellentétben coopra lett kihegyezve, a drop és minden más is ehhez van igazítva. És inferno act 1-ig én csak kétkezessel mentem, aztán amíg összejöttek az infernóra alkalmas cuccok, pajzzsal, de most visszaálltam a két 1h vagy 2h-ra mert már úgy is bírom. Jópár skill van, ami hatalmasat üt kétkezessel, csak a buildet és a cuccokat is ahhoz a stílushoz kell igazítani.

Új hozzászólás Aktív témák