Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Delerium #7 üzenetére

    Mint írtam, szerintem nem kell igazából a végeredményre koncentrálni. Sőt, ha egy kicsit rosszindulatú vagyok, azt mondanám, hogy az objektív élelmiszerbiztonsági vizsgálaton felül végzett osztályozás valószínűleg teljes egészében marketing célú. Közintézményeknek is kell a cégér, a Nébih meg pont azon hivatalok közé tartozik, akik erre látványosan ráfeküdtek - van saját videósuk (vagy egy egész stáb), YouTube csatornájuk, felhasználóbarát, informatív weboldalaik meg ez a lakossági cikksorozat. A sörrel úgy látszik most még a clickbait is bejött, úgyhogy tuti jár majd valakinek az év végén a bónusz a jó PR-ért.
    Másfelől még ha véletlen szám generátorral is rangsorolták a söröket, még az is jobb, mint amit néhány termékteszt blogon látni, hogy a házigazda gyanúsan folyton egy-egy bizonyos szupermarket lánc saját termékeit hozza ki győztesnek.

Új hozzászólás Aktív témák