- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
ph A kissé Logitech G PRO Wirelessre emlékeztető újdonságot kétfajta high-end szenzorral lehet bezsákolni, és az árcéduláján sem fogott vastagon a ceruza.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
matteo_szg
őstag
Nana, ne ragadtassuk el magunkat kérlek; nyelvcsapások és stb. Ugyanakkor nem véletlenül indítottuk el az ASUS Bizalom program a notebookokra és ZenPad tabletekre.
Utolsó mondatoddal egyetértek, de tessék egy kicsit pozitívabban hozzáállni; a változtatás oka többek között az ügyfélelégedettség növelése volt. 1 hónap alatt nyilván nehéz változtatni a fejekben, de bízunk benne, hosszabb távon javulni fog a megítélés.
jupiiii
-
e-newsee
addikt
Pedig nem kellene fázni tőle. Az új Zenfone sorozattal nem igazán vannak problémák, pedig már futnak egy ideje.
A képminőség sajna nem függ a zoomtól. Ha ugyanaz a szenzor lesz benne, és a feldolgozó szoftver sem javul nagy mértékben, akkor ugyanazt fogja tudni, mint a sima ZF2, csak tudunk vele zoomolni, és gyorsabban fókuszál. Az optikai stabilizátor javíthat valamennyit, de attól sem kell csodát várni. Ilyen piciben meg sem közelíti egy olcsó kompakt OIS-ét sem. Amúgy nem csinál rossz képeket a ZF2 sem. Nem csúcs, de sokkal jobb lett a frissítésekkel, mint ami a tesztben van.
Ettől függetlenül várós, én is kíváncsi leszek, mit hoztak össze."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
viano
aktív tag
Ezt a szervíz témát úgy adod elő, mintha más márkánál sokkal jobb lenne a helyzet . . .
Szerintem max. azon lehet vitatkozni, hogy melyik a kevésbé rossz.
Kb. olyan ez, mint a mobilszolgáltatók, egyik rosszabb, mint a másik, csak nagyon sokan nem is érzik, mert ezt szokták meg és fogalmuk sincs, hogy egy kulturáltabb helyen, hogy zajlanak a dolgok.Ha az ASUS-nak, vagy a képviseletnek igazán fontos lenne a téma, akkor csak át kellene emelni a - már kidolgozott - most futó promóciót (1 éves ingyen készülékbiztosítás és cseregarancia, stb), azzal egy csapásra helyre lehetne hozni a bizalmat.
Akit érdekel
- Németországban ........ ZenProtect,
- Olaszországban .......... ZenCare+
- Spanyolországban ....... (is van, csak nem márkázott promóció)
(ezekre a kulcsszavakra kell keresni és ha szükséges Goog. fordító)Utánna pedig lehet ámulni, hogy ilyen is van,
vagy sírni, hogy olyan messzire vagyunk ezektől a dolgoktól, hogy hihetetlen.
Mindezt persze sokkal kedvezőbb készülékárak mellett kapja ajándékba az arrafelé kicsit jobban megbecsült vásárló. -
matteo_szg
őstag
A ZenFone készülékeket július közepe óta árusítjuk hivatalosan hazánkban; novembertől új szervizpartner dolgozik a telefonokon. Ennél gyorsabban a különféle adminisztrációs folyamatok miatt nem ment; ez egy multicég tajvani központtal; ezt tessék figyelembe venni.
De fontos, pláne a ZenFone kategória; így jövőre érhet még akár kellemes meglepetés is téged. Csak a károgást tessék egy kicsit lejjebb tekerni.
jupiiii
-
matteo_szg
őstag
Hát veled meg mi történt? Kicsit kevesebb indulatot láss bele a kommentjeimbe; és kevésbé indulatosan válaszolgass nekem, ha kérhetem.
Nem kell elnézést kérned, nem is kért ilyet senki sem. De érdemes mindig a másik oldalról is vizsgálni a dolgokat. Valljuk be, ebből gyengébben állsz, mert sajnos nem tudod, miképp működhetnek itthon hazai képviseletek, gyártók, akárkik. Mi viszont látjuk, ki mennyire elégedetlen és lehetőségeinkhez mérten teszünk ellene.
Nincs szükség a gratulációdra, sem az elismerésedre, csupán objektív látásmódot kérek szépen egy picit. Nyáron elindultunk egy úton, amiből termék, szolgáltatás és ügyfélelégedettség oldalon is megpróbáljuk kihozni a maximumot. Ez időbe telik, ehhez kell némi türelem. Folyamatosan teszünk érte, és jövőre jó példa lehet a ZenCare hazai beindítása. Terv még, de szeretnénk, nem rajtunk múlik.
A munkánkat pedig kérlek azután minősítsd, ha belelátsz a folyamatokba. Részemről nyitott is vagyok erre, bármikor szívesen látunk a hazai képviselet irodájában egy kávéra, teára. Ez az ajánlat természetesen csak akkor él, ha sem itt, sem élőben nem forgatod ki a szavaimat.
jupiiii
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Tippmix
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Aliexpress tapasztalatok
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Medence topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...