- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stefi76
tag
"inkább legyen az én hibám, ha baj van, mint egy programozóé."
Itt tartanak USA-ban, persze ez még csak az autópályás szakaszra vonatkozó programozásra vonatkozik:
Totalcar:
Olcsóbb biztosítás jár az önvezető Teslák mellé.2017.03.17. 17:42
Amíg a világsajtó leginkább akkor foglalkozik a Tesla önvezető funkciójával, ha gyanús baleset éri a márka autóit, az a több százmillió mérföld, amit a Teslák eddig maguktól levezettek, kezd imponálni a biztosítótársaságoknak. Egy már kedvezményt is kínál az Autopilot mellé.
Úgy tűnik, egy Ohio-i cégtől indul az autós biztosítási piac nagy reformja. A trendeket látva ugyanis egyértelmű, hogy a következő évek nagy kérdése az lesz, mit kezdenek a biztosítótársaságok az egyre okosabb és egyre elterjedtebb önvezető funkciókkal. Az Ohio-i Root Insurance-nak már van válasza a kérdésre: kedvezményt ad azon ügyfeleknek, akik ilyennel élnek. Pontosabban egyelőre nekik is csak a Teslások felé van ajánlatuk.
A Root biztosítási cég azt mondja, az NHTSA (Amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatal) jelentése győzte meg őket, amely szerint az Autopilot elterjedése óta negyven százalékkal kevesebb baleset érte a Teslákat. A kedvezményt azoknak kínálják, akik használják is az önvezető funkciót. Egész konkrétan csak az autópályán (országúton még még nem tökéletes a rendszer) így megtett mérföldek után jár majd a kedvezmény, ezt pedig egy, az Autopilottal összehangolt telefonos appal követik majd.
Persze ez még messze van attól, hogy komplexebb megoldásokról beszéljünk, de itt van a statisztika, hogy a leprogramozott gépi művelet kevesebb balesetet okoz, mint az ember.
És ez fog számítani, ez számít egyedül és ez fog - bármennyire is fáj - történni, hogy az ember lesz a kockázat, mert az ember kevés már a technológiához képest.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
"NHTSA (Amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatal) jelentése győzte meg őket, amely szerint az Autopilot elterjedése óta negyven százalékkal kevesebb baleset érte a Teslákat": minek a negyven százaléka? Mert nagyon nem mindegy, hogy 5-ről lement a balesetek száma 3-ra, vagy 200 ezerről 120 ezerre.
1,3 baleset / millió mérföldről csökkent 0,8-ra. [link]
...azért kapod a kedvezményt, mert autopilottal mész egy olyan közlekedési szituációban (autópályán), amikor gyakorlatilag semmi veszély nem leselkedik rád...?
Autópályán történt pl., hogy az autopilot lefékezte a teslát még mielőtt bekövetkezett előtte a baleset, mert kimatekozta, hogy össze fognak ütközni. [link] Szóval nem teljesen veszélytelen.
Azt ígérik, év végére lesz ajánlatuk azoknak is, akiknek úgymond csak félig önvezető az autója (sávtartó, adaptív tempomat, automata vészfék, stb.)." hogyan illeszkedik ebbe a gondolatmenetbe?
Úgy, hogy ezek a technológiák is csökkentik egy baleset valószínűségét?
Persze lehet, hogy az adatgyűjtés is felelős a kedvezményért, de szerintem kisebb szerepet játszik, mint az, hogy ezekkel a vezetéssegítő rendszerekkel csökken a balesetek száma. -
titán
Jobban tudunk programozni, mint az átlag idióta vezetni. A Tesla Autopilot használata során 40%-kal kevesebb balesetet történik kilométerekre vetítve, mint anélkül. Ez hivatalos amerikai adat, nem Tesla belső információ.
szerk: látom már szóba került
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
A számításod nagyjából jó, egy ponton hibádzik kissé, hogy egy balesetben gyakran nem egy autó vesz részt. Ha átlag két autóval számolunk, akkor is kijön 0.1-0.2 baleset/millió mérföld, ami sokkal alacsonyabb az amerikai statisztikánál. Igenám, de az amerikai autópályák nem hasonlítanak az európaiakhoz. Ha ott leöntenek egy kis aszfaltot két város között mindenféle biztonsági szabványosítás nélkül, akkor az már autópálya. Sokkal gyakoribbak a balesetek.
330ezer kilométer a teljes kontinentális hálózat. 83x nagyobb területhez tartozik, mint Mi., olyan, mintha náluk 4000 km autópálya volna. A magyar autópályahálózat + a teljes elsőrendű hálózat nincs a fele.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
A többit a google tesztjeiből lehet levonni. Tudtommal egy darab baleset (itt részben felelős is) eddig autonóm módban (önvezető módban megtett 1,7Mmi alatt). Kikapcsolt autonóm módban ugyanezek az autók 13 balesetet szenvedtek kevesebb kilométer alatt
Bár a statisztikák nem biztos, hogy pontosak.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen