Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Juhaszatti #18 üzenetére

    ez elvileg Magyarországi elfogadott adat... (bár lehet ebben a teherautók futása is benne van nem tudom)... Nálunk családban mi ekörül megyünk átlag. De rokonaim (8-10 autó) cirka napi átlag 5-10 kmt se mennek...

    #17Somatom:
    Azért emellé oda kellene rakni a környezet szennyezés költségeit (ami az EÜ kiadás máris ezen extra bevétel fele el is ment kiadásra ami egymást tudná kompenzálni...).
    Nem álmodozok arról, hogy
    - az áram otthon mindig 38 ft-ba fog kerülni (reális ára 60-70 Ft a mostani piaci helyzet körül)
    - áramra nem fognak tudni extra adót rakni (max kinti töltőknél) mert bármilyen 220-as konnektorról lehet tölteni. Az áramot elég nehéz színezni mint régen a fűtőolajat :)
    - de minden új autóban van GPS simán lehet km alapú adófizetés (akár műszakinként) vagy GPS alapján
    - de ne legyünk naívak ezen útadókat a benzines-diesel autók is meg fogják kapni :) nem csak az elektromosak :)
    - mivel a töltőállomásokat cégek telepítik (magán, multi, áramszolgáltató ott haszonnal fogják eladni az áramot mindig tehát a töltés telepítés költségét a fogyasztó fizeti a végén)

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Juhaszatti #18 üzenetére

    Szerintem elég jól közelíti pedig a budapesti igényeket.
    Nekem olyan munkáim voltak, amikor Örs-Tárnok távon kellett ingázni naponta, vagy Örs- Halásztelek. De a cég saját irodája is a Fehérvári úton volt, vagy később a BME-n. Az utóbbi volt 10km-re autóval legrövidebb útvonalon. A Fehérvári út 11-12, Tárnok már 32, Halásztelek 25-35. Mindkét helyen a kollégák jelentős része lakott nem a közelebbi végén Budapestnek.

Új hozzászólás Aktív témák