Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
Paraszt vakítás és pénz lenyúlás
itt a lényeg
[link]
Azt még értem hogy érzékelni némi különbséget 60 Hz és 144 Hz közt. elvégre a képek megjelenési ideje rövidebb úgy 10 msec-kel.
de aki azt állítja, hogy érzékeli komolyan a 144 hz és 240 hz közti 2,7 msec vagy a 240 és 360 közti 1.4 msec körüli különbséget az szerintem sznob.
Mi akik otthonról játszunk sokkal nagyobb késlekedéseket szedünk össze az adatkapcsolat késlekedése miatt oda-vissza a gépünk és a szerver közt, mint amit a monitor okoz.
főleg mobil netet használva vagy wifi esetében. A mobil net simán rátesz alapból vagy 25-30 msec-et csak oda irányba. ha ehhez még egy wifi is hozzá járul, akkor még több idő.
a mai játékokat a gépünkön futó játékkal játsszuk és az össze kötést köztünk szerveren keresztül valósul meg. Ha én csinálok valamit a játékban akkor annak adatait felküldi a gépem a szerverre majd a szerver tovább küldi az engem látó játékosnak majd az ő gépe megjeleníti a játékos nézetében, hogy én mit csináltam. Amire ha reagál megindul vissza felém a folyamat. Mondjuk meglátjuk egymást egy épület sarkánál és tűzet nyitunk egymásra. Mondjuk egy warzone-ban. Ha nem egyformán késlekedik az adatátvitel köztünk, akkor bizony előnybe kerül a gyorsabb kapcsolatot használó. Elöbb kapja meg a másik látványát elöbb tud rá reagálni és a lassabb fél még később kapja vissza az eredményt. Nekem mobil kapcsolatom van, de azért a gép és a router kábellel van felkötve. Egy üvegszálas kapcsolaton levőhöz képest simán szenvedek 50 msec körüli hátrányt az oda-vissza kommunikációban. Tehát, amikor én azt látom, hogy egyszerre megjelenünk egymás elött és full egyszerre tüzet nyitunk már régen késésben vagyok az ellenfélhez képest. A dolog következménye, hogy 10 együttes tüzelésből 9-szer megölnek. A warzone vissza játssza az összecsapást az ellenfél szemszögéből. És mig az én nézetemből azt látom, hogy egyszerre tüzelünk és hősiesen küzdők a gyorsabb átvitelű ellenfélnél az látszik, hogy csak bambán áll a figurám anélkül, hogy lőne, mint egy vadkacsa vadászat célpontja. Persze azt is tudni kell, hogy mikor látunk valamit annak az információja a látóidegen keresztül feldolgozodik majd eljut az agyba az simán 20-30 msec. az tovább végzi a kép felismerését, majd mikor érzékeljük választ indítunk vissza a kezet mozgató izmokra(tűz) ez simán lehet 200-300 msec. Na most lószart se számít, hogy ebből levon 1,5-3 msecet a monitor gyorsasága. Vagyis nem a monitoron múlik a dolog, de egy jobb gyorsabb(kisebb késlekedésű) adatkapcsolat valamennyit segithet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EAFC 24
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- LG (35WN75C-B.AEU) 35" QHD GAMER MONIOR ! AKCIÓ
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- SAMSUNG (LH85WMBWLGCXEN)FLIP2 Q-LED SMART ÉRINTŐS MONITOR ! AKCIÓ!
- SAMSUNG FLIP (LH65WMBWBGCXEN) 165CM 4K SIGNALE SMART ÉRINTŐS MONITOR ! AKCIÓ
- LG (34WQ75C-B.AEU)34" QHD 21-9 GAMER MONITOR ! AKCIÓ!