- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
válasz secretgarden #14 üzenetére
Elég sok töltő van város és ország szerte, a munkahelyem 50 méteres körzetében is van 4 db, de még a külvárosban is akad szép számmal. Meg kb lesz minden aldi-lidl-ikea-auchan parkolóban + az összes nagyobb bevásárló központban is van már.
Amúgy miért akarnál minden nap tölteni? Tankolni is naponta szoktál?
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
válasz secretgarden #21 üzenetére
Ezt mondták akkor is mikor a vonat, meg az autó elterjedt, aztán mégsem utazunk időben kevesebbet, csak nagyobb távokat.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
Ez a hatékonyságáról szól és nem is az első ilyen koncepció, a VW XL-1 hasonló áron volt és hasonló menetteljesítményre volt képes, csak abban még volt belsőégésű motor, meg kisebb autó volt, mert nem kellett a hely a napelemeknek.
A light year one is azért lehet könnyű, mert kicsi benne az aksi, ellenben extrém alacsony a légellenállást, ezért van magas hatótávja.
De itt egy még korábbi példa, ami extrém alacsony fogyasztás mellett tudott nagy sebességet egy kicsi és relatíve gyenge motorral. Opel eco-speedster
[link][ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt