- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
A céges Fordok brutál módon bírnak letérdelni, a flotta le is lett adva fateréknak ahogy van.
Én mondjuk speciel a belsejüket nem bírom.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
Motor terén PSA blokkokkal dolgoznak ők is. Dízeleknél 100k alatt flottában rendszeres volt a kettőstömegű halála, a kisebb ecoboostok hullanak, transitoknál az új 2.0 dízelek sem sikerültek jól, mert abból is akadt olyan, ami 60k körül átszakadt hengerfallal várta hónapokig a motorcserét. Transitoknál ergonómia terén szerintem visszaléptek, egy halom apróság van szinte minden típusnál, ami idegesítő és régóta fennáll (pl: gumikéderek problémája).
A haszongépjárműveket nehéz kiváltani - illetve talán a PSA alternatívák még rosszabbak -, plusz pl.: kisbusz terén méretben és ár/ értékben nem nagyon van alternatíva. Személyautók terén Ceedek felé mentünk el, kevesebb a macera velük, egyedül az assisstance ami gyengébb náluk.
Cappa #13: Nálunk inkább 100-as nagyságrendekről beszélünk, nem 1-2 darabról.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
A fő probléma valószínűleg az, hogy elég sok horror történet kering a neten arról, hogy a Ford hazai képviselet hogy hagy trutyiban egy-két vevőt a vásárlás után, a garancia elég képlékeny fogalom náluk (Porsche Hungáriánál dettó). Bár az is igaz, hogy kevés az olyan gyártó, akinek a támogatásáról és ügyfélkezeléséről negatív felhang nélkül lehet szólni a magyar piacon - nekem csak a Toyota meg a Mazda jut eszembe (mondjuk utóbbi márkaszervizeit nagyítóval kell keresni a térképen). Európaiak közül talán pont a Renault az, aki az átlagnál kicsit jobban odateszi magát, de ott is van ocsú a búza között. Érdekes, hogy ez fel sem merül az okfejtések között, pedig tapasztalatok alapján pont egy rosszul kezelt gyári hiba vagy nemtörődöm márkaszerviz szokta a legtöbb bosszúságot okozni, nem pedig az, hogy milyen hosszú a csomagtér vagy hány lóerős a motor. Még akkor is, ha a legtöbb vásárló gond nélkül megússza, s tényleg ritka a hibás jármű - de ha van, akkor szar dolog egy sok millió vagyontárggyal fogyasztóvédelemhez rohangálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Hobby elektronika
- Politika
- Napelem
- HBO Max & OD topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT