- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
ma Az egykor márkatársak dominálták a hazai leszállításokat, az Apple és a BBK megbotlott. Merre vagy, Xiaomi?
Új hozzászólás Aktív témák
-
xsjado93
senior tag
Én azért bízom az Apple-ben. Eddig azert nem egy korszakalkotó terméket sikerült letenniük az asztalra. Bár én inkább a hidrogén hatásban látom a jövőt. De szerencsére a Hyunainak ott van a NEXO
Your life is a lie.
-
xsjado93
senior tag
Mert amúgy mi is szól a mostani nagy gyártók mellett? Ha egy független laboratórium nem kezdi el vizsgálni a káros anyagok kibocsátását, a mai napig azt csinálnák. Nagyon kevés volt a büntetés amit kaptak.
Egy új, ismert, tőkeerős más szektorból jövő brand csak jót tehet az autóiparnak (szerintem)Your life is a lie.
-
Graphics
Jómunkásember
Szerintem a villanylovacskás autóipar zsákutca ..
Oké, vigyük ki a városból a csúnya károsanyagot .. helyette megtermeljük máshol ..
Amíg nem megújulóból megy, addig csak szemfényvesztés
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
xsjado93
senior tag
A tesla féle elképzelés nekem sem a legszimpatikusabb, bár azt a vonalat messze ők csinálják a legjobban szerintem.
Én a hidrogénra tenném le a voksomat, de még a hidrogén előállításnak is van még hova fejlődni környezetkímélés terén.
De a mostani belsőégésű motorok sem hozták kezdetben a mai szintet.Your life is a lie.
-
xsjado93
senior tag
Akkor azért van tele Németország hidrogén kutakkal, és kezd elterjedni más európai országokban is. Meg a Toyota is tuti azért öl milliárdokat a kutatás / fejlesztésbe. Szerintem szólj nekik, hogy zsákutca, hátha meghonorálják neked egy autóval
Bár most a Joker avatarod elbizonytalanított a kommented komolyságával kapcsolatban 🤔[ Szerkesztve ]
Your life is a lie.
-
-
k-adi
nagyúr
valóban érdekesnek hangzik ez a Powerpaste, de még továbbra is csak prototípus az egész, mire ebből tényleg (és ezen a hangsúly) lehet valami addigra 2030 körül fog járni a naptár.. és ha olyan ütembe fejlődnek az e-autók mint az utóbbi években vagy jobban, akkor addigra már eléggé más lehet a helyzet...
...de jelen pillanatot nézve a hidrogénes autózás vesztésre áll a villanyossal szemben és mintha innen indult volna a komment.
viszont "a villanylovacskás autóipart" tuti nem mondanám zsákutcának, ha hosszútávon nem is válik be, akkor is inkább ugratónak mondanám, hiszen az egész innen indult meg a Tesla-tól (még akkor is ha voltak Tesla előtt e-autok, és mint tudjuk, voltak)
szerk.
aztán persze lehet a legvége az lesz, hogy lesz ilyen is és olyan is meg elektro-hidro hybrid (pl. cserélhető akkus hidrogénes kocsi, városban akkuzol, nagyobb távon meg hidro-t töltesz )[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Akkor azért van tele Németország hidrogén kutakkal, és kezd elterjedni más európai országokban is.
"Tele"? Valami forrást is linkelhetnél.
Nem a nyíltan villanyautó ellenes totalcaron nem is láthatsz mást mintsem a hidrogén a jövő .
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Graphics
Jómunkásember
-
xsjado93
senior tag
Mert nyilván, mind a 80 millió embernek hidrogén hajtású jarműve van
Az akksis villanyos autók tömeggyártása is sokkal régebb óta zajlik mint a hidrogén hajtásúaké, sokkal több gyártó gyárt már olyan modelleket, ezáltal szélesebb körbe jut el az emberekhez. 10 évvel ezelőtt az is a béka segge alatt volt kb...
Nem a technológia hibája, hogy még új és kevésbé ismert. Ez szépen lassan kiépül, ugyanúgy, ahogy a villanyautók töltőállomás hálózata.
Emellett folyamatosan megy a kutatás / fejlesztés és a hidrogén előállítása is egyre fenntarthatóbb leszYour life is a lie.
-
Noukoum
veterán
Mert nyilván, mind a 80 millió embernek hidrogén hajtású jarműve van
Elég nagy baj lenne. Szerinted ki fog így hidrogén autót vásárolni? Budapesten lesz majd egy kút és 10 évig az az egy lesz magyarországon. Szóval ha én tölteni akarok akkor fel kell mennem vidékről?
Arról nem is beszélve hogy egész európában van 145db kút a linkelt forrás szerint.
Az akksis villanyos autók tömeggyártása is sokkal régebb óta zajlik mint a hidrogén hajtásúaké, sokkal több gyártó gyárt már olyan modelleket, ezáltal szélesebb körbe jut el az emberekhez. 10 évvel ezelőtt az is a béka segge alatt volt kb...
Csak hogy egy sz@ros villanytöltőt bármely magyar átlagember meg tudna venni, egy hidrogénkutat meg nem. (Értsd villanytöltő telepítése olcsó, hidrogénkút drága)
És a villanyautót hazaviszed és teletöltöd, hidrogént nem. Szerinted hogy jutna el szélés körbe rövid idő alatt?Nem a technológia hibája, hogy még új és kevésbé ismert. Ez szépen lassan kiépül, ugyanúgy, ahogy a villanyautók töltőállomás hálózata.
Az viszont a technológia hibája hogy kevésbé hatékony mint a villanyautó. Kiépül? Mi épül ki? Mikorra lesz magyarországon minden 10000!!! lakos feletti településen egy hidrogénkút? Szerinted? A villanyautót a legkisebb faluban is tudod használni, hidrogént meg nem.
Emellett folyamatosan megy a kutatás / fejlesztés és a hidrogén előállítása is egyre fenntarthatóbb lesz
Pont ahogy az akkumulátor is egyre kevésbé szennyező, és a villanyautók is egyre nagyobb hatótávokat tesznek meg.
A hidrogénautó jelenleg sokkal nagyobb környezeti teherrel jár mint egy villanyautó, otthon nem lehet tölteni, töltőhálózat jelenleg nem létezik és otthon töltés hiányában a használhatósághoz szükséges a sűrű kúthálózat. És a hidrogénkút kiépítése borzasztó drága még egy villámtöltőhöz hasonlítva is.
Az már csak hab a tortán hogy magyarországon a linkelt forrás szerint nincs is kút, magyarul nem használható. És nem is nagyon lehet kapni hidrogénautót.
Köszönjük de nem kell hidrogén, jó lesz a villany. Értem én hogy mekkora biznisz lenne méregdrágán adni az üzemanyagot úgy mint a benzint/gázolajat és a villámtöltőn az áramot. Meg hogy a hagyományos autógyárak örülnének ha még 50-100 év múlva lenne az átállás és addig eladhatnák az elavult technológiát nagy hasznonnal.
Majd akkor beszéljünk erről ha lesz valami technológiai ugrás, addig teljesen felesleges.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Proxmox VE
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Politika
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- PayPal
- SONY LCD és LED TV-k
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Kingston Fury Renegade RGB-3600 cl16-2x16Gb
- X96 Max Plus 4/32 SS905x3 (Hibás)
- 102 Db tesztelt 2GB-os DDR3 Laptop Ram memória modul egyben 40e Ft
- Panasonic ToughBook CF-LX6 katonai laptop (7.gen. I5 4X2,71Ghz, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, WIN10)
- 28 Db tesztelt 2GB-os DDR3 PC Ram memória modul egyben 10e Ft