Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tentalus

    tag

    válasz dokanin #42 üzenetére

    Pont ezen gondolkodtam, hogy mennyivel nehezebb különböző teljesítményű szálakat összehangolni...
    Ez is jó : a 15W kategóriában -ez a legelterjedtebb - az I7 változat 2C+8c kiépítésű, azaz igazából 2magos. Már azt hittem,végleg megszabadultunk a 2magos I7-től ,erre most visszaszivárog.

  • hokuszpk

    nagyúr

    válasz dokanin #42 üzenetére

    csinald ugy, hogy a cpun elerheto szalszamot beszorzod 1.5 -el, es annyi reszre osztod a feldolgozast. A nagyobb magok kapnak ket egyseget, a gyengebbek meg egyet. Valamennyi gyorsulas csak lesz :D

    Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...

  • Robitrix

    senior tag

    válasz dokanin #42 üzenetére

    hát pont ezt csinálják a program magokat és szálakat legjobban kihasználó mivel ugyan azt a programot futtatják gyakorlatilag minden lehetséges program magon és szálon csak persze eltérő adatokat feldolgozva. ilyenek, a tömöntések, videó feldolgozások. rendérélésék, titkosítások stb. Más felől viszont az átlagos program nem ennyire szétosztható teljesítmény igény alapján. Lesz olyan program ág ami annyit fut, hogy megszakad és lesz olyan ami csak néha ugrik be egy kicsit edzeni a CPU-n. :) Főleg egy olyan alkalmazásban, mint például egy játék program. Hiszen annak eldöntése, hogy adott pillanatban mi futhat mi mellet és melyik programágnak kell várni egy másik eredményére meglehetősen kaotikus és véletlen szerű mert esemény vezérelt.
    Hibá irok egy játékot arra, hogy mikor tűzet nyit a játékos akkor elindul egy külön programszál arra, hogy kiszámolja a leadott lővés eredményét. Hasba lövöm túl éli az ellenség, vagy surolja a lövés vagy miszlikre robban a feje, mert fejbe találom stb. Semmit nem ér a külön kiszámolás program ág, ha nem nyit tűzet az játékos a célra. Nyilván nem állhatok neki kiszámolni egy le se adott lövés következményét, mert foglamam sincsen hová fog pontosan lőnni a játékos. ezért is nem lehet egy játék program tökéletesen optimalizálva a magokra és szálakra. Hiszen nehezen tervezhető a pontos futás és az események előre. Ezért is ingadozik azért erősen a játék közben használt magok és szálak száma illetve a szüksége idő a futáshoz. Egy játék program nehezen optimalizálható és előre jósolható.

Új hozzászólás Aktív témák