Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz LeadZeppelin #2 üzenetére
Sajnos ha mész vele akkor nem igazán. Nem a gyártás során keletkezett környezeti teher az elsődleges probléma a belsőégésű autóknál, hanem ami használat során keletkezik.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Még akkor sem biztos hogy elektromos autóval fog járni hiszen 15 év múlva akarják tiltani az új belsőégésű forgalmazását. Ezért is vicces a sok villanyautóellenes kommenthuszár hisztije.
Az akkumulátor degradáció csak a leafnél jelentős a hőmenedzsment totális hiánya miatt. Többinél sokkal sokkal jobb a helyzet, így 20 évesen is bőven lesz bennük szufla.Természetesen ha valakit nem kényszerít rá a törvény hogy kímélje a környezetet akkor nem fogja megtenni. Ezért kell azoknak terjeszteni az igét akik látják a problémát. A környezetvédelem pedig a háztartások szintjén nem pénz kérdése. Ezerféle módon csökkentheti bárki a környezeti lábnyomát, akarat kérdése.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Pont ezt mondom nem kell pénz ahhoz hogy csökkentsd a környezeti lábnyomodat.
Ismeretek kellenek, ezért kell terjeszteni az igét. Az oktatásban jelenleg fontosabb a sok baromság amit tanítanak. Ez van.
16-os hsz-re. A gyártók nyugodtan csökkenthetik a gyártást ha nő a termékek ára. Mivel drágábbak a termékek ezért elég ha kevesebbet veszünk belőle, ha kevesebbet veszünk belőle akkor lehetnek tartósabbak. Mindenki boldog, főleg a Föld.
Ehhez egyébként semmi sem kéne, csak hogy megszűnjön az emberi mohóság és mindenki annyit vásároljon amire valóban szüksége van.
Persze ezen most lehet vitatkozni hogy valójában mennyire van szükség. De az alapvető probléma abból ered hogy inkább többet veszünk (olcsóbbat) és gyakrabban cseréljük, minthogy kevesebbet vegyünk (drágábbat) és ritkábban cseréljük.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”