Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dave™

    nagyúr

    válasz CounterBoci #33 üzenetére

    Én azért dolgoztam csak rövid ideig, mert nem olyan voltam, mint a többiek. Elegem lett belőle egy életre, abszolút csak mellékvágány volt. Ha ugyanis valóban az ügyfelek igényeit tartod szem előtt, abból nem lesz túl sok pénzed. Mondok egy egyszerű példát: a jutalék alapja általában az első éves díj. A kezdeti költségek (ami a legnagyobb költség a legtöbb esetben) alapja is ez. Ha a legjobbat akarod az ügyfélnek, akkor minimum díjjal kötöd meg, egy év után pedig megemeli a díjat annyira, amennyire akarja. Így minimalizálhatja a költségeket. Neked viszont ez nem lesz jó. Tehát fordított arány van: minél több a költség/kötöttség (=minél rosszabb az ügyfélnek), annál jobb lesz neked. Ugyan lehet játszani az arányokkal, de paradoxon összehozni a win-win szituációt, mert ha jól szeretnél vele keresni, azt az ügyfél kárára fogod tudni megtenni. Ha meg neki csinálsz jót, éhen halsz. Láttam rá elég példát, és bár mindig van kivétel, sokkal több van az ilyenekből, mint a másik oldalból.

    A megszívatás itt ugye több dimenzióban értelmezhető, én ide sorolom azt is, ha nincs egyértelműen deklarálva a tartam, a hozzáférhetőség, a költségszerkezet stb. Azzal lehet takarózni, hogy le van írva, de mint tudjuk az ügynökök ígéretet adnak el, nem termékeket. Kár, hogy a biztosító nem ígéreteket árul, hanem termékeket.

Új hozzászólás Aktív témák