Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    Érdekes. Nekem az RMA ticket nyitása után pár órával azonnal jött email- Általában hajnal 2 körül, dehát elég nagy az időeltolódás. Rögtön meg is válaszoltam nekik így 2 emailt, majd közölték, hogy akkor távasztal lesz. Ez eddig nekem 3 nap volt. A távasztal időpont választása viszont kb másfél hétre rá lehetett, mert az előtte levő időpontok foglaltak voltak. Szombat reggelre esett a távasztal. Kiderült hogy nem tudják megcsinálni távolról. Még aznap késő délután jött az email, hogy postáznom kell a szerviz központba. Hétfőn DHL elvitte, másfél nap múlva írták, hogy telefont cseréltek nekem, ergo vadi újat adtak fel. Még másfél nap, és kézhez is vettem. Ha ezt összeadjuk, akkor a tényleges móka alig volt több 1 hétnél (ha nem számolom hogy vártam a távasztalra, mert nem volt közelebbi időpont). Szal nekem nagyon jó volt a szervizelés. Igaz nekem ez a Oneplus One-al volt, mert a Oneplus 2-vel nem volt olyan gondom, amihez ők kellettek.

Új hozzászólás Aktív témák