Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lmisi

    senior tag

    Nos vannak a mosóporos és fogkrém reklámok amit senki nem vesz komolyan és vannak a műszaki cikkek reklámjai (jellemzően 100dodo érték fölött) ahol csak nagyon óvatosan szoktak szépíteni. Jellemzően inkább ott is a cikk külalakját tupírozzák, esetleg a felületet mutatják gördülékenyebbnek, de baromira vigyáznak semmi számonkérhető objektív dolog ne kerüljön be a reklámba. No és nokesz itt tenyerelt bele abba a bizonyosba nyakig. Szerencséjük hogy még a botrány kirobbanása előtt nem adtak el egy darabot sem. Az Usa-ban simán visszaadhatná bárki erre hivatkozva a telefonját és még kártérítést is kérhetne.
    Anno a Volvo is csúnyán megszivattyúzta amikor egy reklámjába a valóságosnál jóval biztonságosabbnak mutatta az autóját. Simán bebukta nulla idő alatt a pert kártérítéssel.
    Drága műszaki cikkek reklámjánál nettó hülyeség a Noki védekezése, ez csak olaj a tűzre.

Új hozzászólás Aktív témák