- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Nyilván vannak mindenféle jogos környezetvédelmi és mondvacsinált sötétzöld vádak ellene, de ha ezeket félrerakjuk akkor műszakilag az a legnagyobb baj, hogy tönkreteszi az úthálózatot. Nézd meg az USA-t: ott 30 éve kezdett divatba jönni, most meg csillagászati összegeket költenek közpénzből infrastruktúra felújításra, pl. egészen kis forgalmú helyekre is autópálya-alapot terveznek már. Az a +20-30% tömeg elsőre nem tűnik perdöntőnek, de főleg az archaikus európai úthálózatnak ez nagyon fáj, mert ennek az alapját az autó megjelenése előtt legfeljebb szekerekre méretezték (sok helyen kikandikál a macskakő főutak, sugárutak alól) ami kb. egy könnyebb személyautó súlyával egyezett, a teherautó és SUV forgalom már szerkezetileg roncsolja. Csak míg a teherautókat és buszokat ki tudod tiltani és tudsz rá komoly útdíjat kivetni, a SUV személyautó volta miatt ez problémás. Azt meg, hogy sokaknak eleve a kátyújárás (ami valójában kátyúmélyítés) és padkára parkolás a fő selling point gondolom nem kell magyarázni.
Az elektromos autóknál ez azért hatványozott probléma, mert a tankolásból befolyó jövedéki adó egy része nyilván az útkarbantartásra fordítódik - de ha valami fokozottan károsítja az utat a súlyával és még jövedéki adót sem fizet akkor valaki máson kell behajtani annak a betonba és aszfaltba öntött amortizációnak az árát amit a rendkívül környezettudatos villany SUV tulajok okoznak. Magyarán ez így nem lesz fenntartható.
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5