- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Vezetési stílusban? Sztem mindannyian ugyanúgy megyünk."
Szerintem nem.
Van ugye a takarékos. Megy a kamion mögött.
Van az extra szabálykövető. Minden autó előzése után vissza megy a sávjába. Amikor utoléri a következő járművet, hátranéz és irányjelző. Gyorsít, előz, vissza. Többé - kevésbé szinusz vonalban halad. Így kicsit hosszabb utat tesz meg, de nem bánja.
Van a gyors. Nem halad átlagban a jobban a többinél, viszont a következő akadályig teljes gáz, majd erős fékezés.
Van aki sátort ver a középső sávban. A külső sáv üres, de nem érdekli. Elmenni mellette körülményes, főleg ott ahol nincs sebességkorlátozás.
Van aki halálfélelem és hátranézés nélkül ugrik ki a sávjából. Mögötte satufék, de észre sem veszi. Az előzésre koncentrál, mert figyelnie kell, már 140-el halad.
Van aki a követési távolságot értelmezi félre. Akkora távolságot tart, hogy egy autó véletlenül se férjen be elé.
Ez néha dugóban is helyszíneléssel végződik. Száz fölött már ön- és közveszélyes. Nem véletlenül mérik Németországban a követési távolságot. Utána ajándékutalványt osztanak, de olyat, amit fizetni kell.Elsőre nem értettem miért mérnek ott is ahol nincs korlátozás.
Gyorsan tiszta lett, hogy a KRESZ szerint korlátozott járműveket ellenőrzik alapvetően. De minden autónak a sebességét megörökítik. Ha a következő útszakaszon baleset történik, felhasználják a mérési adatokat a körülmények tisztázásához.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Videós, mozgóképes topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Dragon Age: Origins
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen