- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomas92
aktív tag
Igaz picivel több , de neki másfél hétig tartott, nem cserélték neki, hanem csereutalványt kapott, az előrendeléskor ajándékba kapott órát pedig vissza akarták kérni. De nem ez a bosszantó. Úgy adta be szervizbe,hogy nem tudta mi lesz vele, az itthoni képviseletnek nincs közleménye, amiben elmondják mi a folyamat, neki azt mondták,hogy az ő problémája (zöld képernyő) speciális eset, de nem mondanám annak, ha ennyi embert érint. Az ügyfélszolgálat meg mindenfélét mond. Nem a hibával van a baj,hanem a nem megfelelő tájékoztatásról. (Az, hogy az LG gyártja egy dolog, de nem tudni mi az igazi ok, hallani,hogy a felhasznált ragasztó miatt van, az pedig nem az LG-n múlik talán, nem tudom.) Nem védem az LG-t sem, de ebben számomra szimpatikusabban jártak el. Peace.