Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thomas92

    aktív tag

    válasz Sgr_A #22 üzenetére

    Igaz picivel több , de neki másfél hétig tartott, nem cserélték neki, hanem csereutalványt kapott, az előrendeléskor ajándékba kapott órát pedig vissza akarták kérni. De nem ez a bosszantó. Úgy adta be szervizbe,hogy nem tudta mi lesz vele, az itthoni képviseletnek nincs közleménye, amiben elmondják mi a folyamat, neki azt mondták,hogy az ő problémája (zöld képernyő) speciális eset, de nem mondanám annak, ha ennyi embert érint. Az ügyfélszolgálat meg mindenfélét mond. Nem a hibával van a baj,hanem a nem megfelelő tájékoztatásról. (Az, hogy az LG gyártja egy dolog, de nem tudni mi az igazi ok, hallani,hogy a felhasznált ragasztó miatt van, az pedig nem az LG-n múlik talán, nem tudom.) Nem védem az LG-t sem, de ebben számomra szimpatikusabban jártak el. Peace.

Új hozzászólás Aktív témák