- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
bkercso
nagyúr
Nem kell ahhoz szakártőnek lenni - pl. elég a mobilon a navit használni - hogy érezd, hogy a fizikai kapcsolókat könnyebb megtalálni tapogatva. Pontosabban azokat meg lehet találni, míg az érintőkijelzőt nézni kell. Még csak rápillantani sem elég.
Fiatal mérnökként is zsigerből írtózom az "okos" dolgoktól, amik megpróbálják kitalálni és helyettem végezni a cselekedeimet, de persze rosszul.
ON:
Ilyen baki meg minden új dologban szokott maradni. Az új rakétákból is leesik néhány, mire a többi már fent marad... Szerintem, aki újdonságot vásárol, az ezt "bevállalta", legfeljebb nem tudott róla.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
-
bkercso
nagyúr
10 év múlva egy autóba sem lesz kijelző
Az AI-vel már most van hangfelismerés, de még "be kell fagyasztani" a betanított SW-t, hogy olcsó processzoron is fusson. Így újat már nem tanul, miközben használod.Ha ez megoldódik, akkor elég lesz utasítanod az autót; nem is kell betanulnod az utasításokat, mert megérti majd, amit mondasz, mint egy ember.
"Vedd feljebb a fűtést!" "Ja, ne ott, a másik oldalon, és ne annyira. 22°C elég." stb.
Szerintem.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
válasz Corleone33 #40 üzenetére
Elsőre semmi nem olyan biztonságos. Az első vonatokon halálfélelmük volt az embereknek 40-60 km/h mellett, mert nem szokták meg, meg sok volt az alagútbaleset a füst és a kezdetleges jelzőrendszerek miatt. A korai repülők meg szétszakadtak a levegőben.
Majd, ha 20 éve már AI vezet, nem lesz félelmed. Attól még erre van az előre, mert a városok utcái nem lesznek szélesebbek, az igények viszont nőnek. Csak automatizálással fér el több autó és megy gyorsabban a forgalom menete.Én amúgy imádok vezetni, mert az auto a test meghosszabbítása. Szóval én nem várom az okos dolgokat a saját sejehajom alá. Másoké alá viszont igen, amennyi bénán töketlenkedő, figyelmetlen, kézből telefonáló veszélygóc van az utakon.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Az alapprobléma szerintem az, hogy se megfizetni, se kezelni nem vagyunk hajlandóak a kezelőszerveket, csak sírunk, hogy nem jó, amit kapunk.
Ha nem veszünk tudomást az összefüggésekről, csak vásárolunk, akkor az elhülyülés csak növekedni fog.
Ehhez jön még a hatósági szabályozás "hiánya", mert hiányoznak az alapvető hatástanulmányok. Ezeket csak max. a cégek folytatják le, így az érdekek keveredhetnek.Az emberek nagyon jelentős része bizonytalanul kezeli a gépet is és a szituációkat is, amikbe kerül. Amíg nincs helyzet, talán okés minden, de ha van, 95% bambán nekipuffan.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Jajj ne már.
Most is szoftver vezérli az autómotorokat már régóta, szoftver vezérli a termelést és elosztást, teszi le a repülőgépeket, valamint az internetkommunikáció és szűrés is automatizált. Ezektől ugyan úgy tömegek biztonsága függ, mint az autóktól.A szoftvereinkben azért van bug, mert ember írja őket. Az öntanuló AI-kban max. akkor lehet hiba, ha rosszak a protokollok vagy elégtelen a betanítás - de utóbbi ugye fejlődik, ahogy gyűlnek a tapasztalatok.
A 100% autonóm önvezetés korában pedig már várhatóan bioinspirált AI vezet majd, ami olyasmit is megtanul magától, amire nem tanítod, hasonlóan a biológiai agyhoz. Ezek a rendszerek már készülnek, ld. pl. Intel Loihi.
A fantázia élénk, de a szenzorra tapadt bogarat redundanciával és viselkedési protokollokkal lehet kezelni.
Az ember nem tud másodpercenként 250, akár új objektumot is számításba venni és nem lát körbe 1cm-es pontossággal, 100m-es távra maga körül. A gép meg nem ideges, nem alszik el és nem vonják el a figyelmét.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
válasz Tigerclaw #60 üzenetére
A felhasználó szemszögéből így van.
Más szemszögből meg ez mind a big data miatt van, amiben pénz van, mert újgenerációs szoilgáltatások épülnek rá.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gitáros topic
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Energiaital topic
- További aktív témák...